2012年3月30日 星期五

中國進出口銀行在港發債

做乜散戶無份 ?

明報即時新聞網

中國進出口銀行宣布,上午通過金管局債務,發行總金額為40億元人民幣的債券。

此次面向機構投資者招標發行的人民幣債券,分為2年期30億元和3年期10億元,票面利率分別為2.7厘及2.9厘。

此次發行投資者反應極為熱烈,2年期投標金額近121億元,3年期投標金額近73億元,總投標額接近發行額的5倍。招標結果於債務工具中央結算系統及交通銀行香港分行網站發布。

此次發行由交通銀行香港分行作為發行及交存代理,交通銀行香港分行、工商銀行(亞洲)和工商銀行(國際)為招標代理。

(新華社)

5 則留言:

小初哥 提到...

存人民幣唔係仲高息咩?

Lisa 提到...

回小初哥,
咁你沒睇清楚我舊貼文啦 !
在香港買人債, 是因為要留D人民幣在香港, 而香港銀行存人民幣好低息的 !

小初哥 提到...

Lisa, 你意思係咪投資者著重:1錢喺香港(投資者便提取) 2. 息高過香港人民幣定期?
但以我有限知識(有错請指出),債券有lock up period, 咁返大陸做個定期個息唔系仲高咩? 而且可以只存3個月,靈活性高啲;但只限小散戶.因金額冇咁大,但有俾人打却的危險。人債對機構投資者吸引可能係佢地金額大,唔可以好似螞蟻搬家咁運返大陸。
我以自己情況出發(忘記了散戶中也有大戶),所以相對覺得返大陸做定期好似d

小初哥 提到...

上次問係以發行都角度,今次係投資者:)

Lisa 提到...

回小初哥,
http://investtalk-lisa.blogspot.com/search/label/%E6%8A%95%E8%B3%87%E5%82%B5%E5%88%B8

* 保障
國債有國家保障, 而公司債就只求個 D 公司唔好摺 ! 另外, 國內銀行放定期存款沒有存保 !

* 匯率
港元掛美元貶值壓力大過人民幣的貶值壓力, 所以儲存人民幣勝過儲港元 !

* 息率
港元定期息率低, 而國債可以俾你高 D 息 ! 依家放錢在國內銀行一年定期有 2.25%, 不過要一年後才派息俾你, 而國債派息半年一次 ! 不過要留意的是, 如果將來息率升, 第一你手上人債會貶值(以中期賣出來計), 因為新出債券會俾高 D 息, 咁第二你就會失佐買新高息債券的機會, 但如果將來息率跌, 咁你手上債券就會升值 !

* 遺產稅
放錢在香港無遺產稅, 而國內有, 所以年齡大的人士須留意 !

* 活動性
當然買債要預坐到到期日, 中期沽出多數要蝕錢, 而國內銀行定期中期提取只計俾你活期息, 靈活性高 D !