2012年3月14日 星期三

澳洲鴻運金幣 1990

2010年在恆生銀行買 9255蚊

恆生銀行不會理會金袋鼠的年份, 而會全當鴻運金幣來買賣, 所以如好彩的, 可以買到舊年份的金幣 ! 而在外國的金銀網, 愈舊年份的金幣, 就會愈貴 !

45 則留言:

花無百日紅 提到...

嘩, 呢隻都值錢架..

Master NLP 提到...

呢隻1990年系唔系Charen放出來0架? XD!

Master NLP 提到...

如果越舊年份的金幣越貴,咁就唔好隨便賣!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我買時Charen沒沽金幣, 所以我說, 佢賣咗就買唔返啦 XD !

honson 提到...

靚仔呀!真係買唔返!

Lisa 提到...

回honson,
我買得個幾個, 因為個時金價已升上去1000美元 ! 早想買去都無貨 >.<
你知邊個多貨 ?
168的 SP, 佢好多千禧年的, 依家是無價寶 !

Master NLP 提到...

Lisa,你這個1990年不是比千禧年更舊年份嗎?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
千禧年個 D 有中文字: 福或綠或壽

Lisa 提到...

原來我有1/20千禧年金楓葉, 有煙花圖案的 XD !
如果唔係團購時買銀楓葉, Johnny 指定一定要有煙花的, 我都無留意到 !
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2010/07/blog-post_5875.html

Chic Wong 提到...

lisa, 想問果個係盒黎?本身跟埋定自己買黎入的

Lisa 提到...

回Chic Wong,
呢個是舊款澳洲金銀幣的原裝盒 !
圓盒是新款金銀幣先用的, 幾時先開始轉我都沒搞清楚, 因為我有笑翠鳥 1990/1991/1992/1993/1998 都用呢種盒, 不過其他年份就用圓盒 !

Lisa 提到...

還有一枚1997笑翠鳥銀幣都是用四方盒的, 但1994/1996又是用圓盒, 非解 ?

TAXI-DRIVER 提到...

last year .. WHen HSB have no ANA then I got one EAGLE .. it seems dated like 1989... :)

http://desmond-taxi.blogspot.com/

http://goldeagleguide.com/1989-gold-eagle/

DC 提到...

果日有事做, 經過上環中銀, 順便入去問下有冇長城銀條, 竟然有, 所以買左一條。。。

但係想問下, 條銀條好樣哀, 同埋點解 '痴立立'。大家有冇買過長城銀條係咁?

Lisa 提到...

回TAXI-DRIVER,
我都買咗三枚1/2盎司的, 5910蚊一枚, 上年去英國俾咗 D 仔女一人一枚 !
我都睇唔清D年份, 不過值得儲囉 :)

TAXI-DRIVER 提到...

回 DC
you are lucky can get 長城..I am still missing 10pcs. to fulfill my assortment.... :)

DC 提到...

丁世文講銀, 你地有冇睇:

http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=1010822

旺旺 提到...

有D 人會用膠紙將銀條痴埋來擺

CK 提到...

回 DC

'痴立立'是因為膠紙漬,原廠是5條1紮用膠紙捆紮的

DC 提到...

回 旺旺 CK,

OIC...

猛虎勇士 提到...

呢到越來越旺,多左好多existing 金銀蟲浮出黎.

happyqhk 提到...

lisa, 呢個金幣好靚, 我都係時候諗下買金幣或金粒...
請問邊間恒生邊間有金賣呢?

Lisa 提到...

回happyqhk,
中環恒生總行 !

Chic Wong 提到...

恆生好似貴過上商幾舊水,頭先睇

Charen 提到...

LISA:
trade唔trade1988及1989的ANA幣

Lisa 提到...

回Charen,
我無錢買金幣啦, 睇下其他人要唔要囉 !

Chic Wong 提到...

金銀而家係甘跌,唔知會唔會仲跌落去呢@@

Macy 提到...

上個月Macy的一位銀行朋友已經叫過左呢個月中之後先好買金同銀,未知是否已經一早知三月中金銀價會下調一下呢 ?

明天星期五出中環買隻袋鼠金幣先,唔知2012出左未同有無貨呢? :D

Chic Wong 提到...

回macy, 如真係,真係要多的請教下佢,hehe

Chic Wong 提到...

報告macy, 剛買了金鼠,打去問話無2012,但去枱頭就比左2012我,所以睇彩數可能。哈唔知可唔可以叫佢換第隻如果想要新一年或想要舊年份

Lisa 提到...

回Macy,
2012金袋鼠一早出咗, 而賣曬, 唔知恒生有無新貨到 ? 唔係妳要去LPM買 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
其實Macy無所謂的,買金幣原因是定期買入作為儲蓄,銀幣就係喜歡先買,所以恆生賣什麼年份金幣給Macy都無所謂的,上次去買兩隻分別係2008年同2010年.

回Chic Wong,
Macy呢位朋友在銀行做投資的,不過Macy好怕呢種"開口又投資埋口又投資的人",又話"分分鐘幾百萬上落",唔知比佢嚇死,知道真相就比佢笑死,所以Macy不會主動找她的 !!:D

isvzaen 提到...

看來銀價要試上次低位了。

isvzaen 提到...

歐美股市不斷試高位,唔覺唔覺日元回左唔少。成個局好似唔同左。

Chic Wong 提到...

黎緊出果套咩三十週年熊貓金銀幣,好順無個靚甘既@@

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我只會買三枚2012一盎司銀熊貓, 而如果有錢多, 可能會買三枚2012的1/10盎司的金熊貓 !

Macy 提到...

Macy的留言不見了,是否說錯了話被刪除留言呢 ?

Lisa 提到...

回Macy,
blogspot 幫妳掉咗入垃圾桶, tick 咗出來啦 :)

Chic Wong 提到...

回MACY, 我都唔中意呢種朋友, 哈哈, 少林足球果個田雞~

不過袋鼠幣真係好靚, 愛不釋手, 靚過金葉好多, 可能第時有錢都買袋鼠~

Macy 提到...

回Lisa姐,
謝謝Lisa姐幫忙,只是奇怪其實沒什麼大不了的事!!:D

Macy 提到...

回Chic Wong,
其實只係唔喜歡那位朋友總是喜歡每每在公眾地方高談闊論(好大聲)講佢的投資經驗罷了,所以Macy都避免和她見面或約食飯.

今朝9點半去恆生買了袋鼠幣一安士了,初時拿出來那個是2010年的,不過個盒"列"左,職員換另一個比我就係2012年的袋鼠,好靚喔!!:D

Master NLP 提到...

Lisa,你買到的金幣當中,最舊是什麼年份?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
1983年的富格林 !

- 提到...

請問恆生有沒有1/20安士鴻運金幣賣?

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

我本人沒問過, 只買過最細1/10安士的 !
上商網上就有1/20安士的牌價, 但唔係間間分行有得賣金幣 !