2012年3月16日 星期五

Great Motorcycles of the 1930's



發行量6,000套

電單車銀幣, 一盒5枚 190美元 www.gainesvillecoins.com 買 (依家 187.15美元平咗添)
計匯費和運費都係 319.60 一枚, 同 bullion coin 價差不多 !

新西蘭出的銀幣雖然靚, 不過成日附大大的盒, 好食運費 !

120 則留言:

Master NLP 提到...

恭喜Lisa!
多謝分享!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
妳的小孩一定喜歡 :)
我預拆散送俾 D 男孫 XD !

wingyanhau 提到...

好靚啊!可惜我無credit card :'(

happyqhk 提到...

Lisa,
呢間運費係咪FLAT RATE USD75+0.25/oz?

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,
咁你就要去LPM買啦, 雖然貴少少 !
死, 幫人賣廣告添 XDD !

happyqhk 提到...

Wingyanhauwing, 呢間國際訂單只接受匯款

Lisa 提到...

回happyqhk,
我都唔多清楚佢點計, 網上佢係咁說的, 呢次一共俾咗113.25美元的運費, 但下一個我要介紹的幣的盒是好重的 XD !

Lisa 提到...

回happyqhk,
是用匯款, 但你一定要有信用卡來 lock price !
無卡唔得 !

都唔明 apmex 賣咗咁耐貨來香港, 唔好好整好個網上認購, 唔加香港落個list 度, 而我信用卡佢網就認唔到 !

happyqhk 提到...

113.25美元的運費 for 几多安士銀幣? 咪要買好多先抵到條運費數?

wingyanhau 提到...

lpm 有得買?
好想買喔!

Lisa 提到...

回happyqhk,
妳最少要買2000美元的貨, 約一萬六千蚊, 一兩黃金的價錢, 可以買到約 50盎司的銀幣 ;)

Master NLP 提到...

可查 lpm 的收藏幣.

Lisa 提到...

回wingyanhauwing,

http://www.lpm.hk/product-details.aspx?id=158513

wingyanhau 提到...

噢!Thank you!

happyqhk 提到...

即係約每安士加美金2.5運費....未計WIRE費, WIRE約几錢呢?

Lisa 提到...

回happyqhk,
睇你用邊間銀行囉 !
恒生單向230, 永陸150, 而nlpsonia 說中銀網銀過數 100蚊 !
對方銀行收約 155蚊 !

happyqhk 提到...

Thanks Lisa..

happyqhk 提到...

http://www.gainesvillecoins.com/products/159056/2010-1-oz-gold-lunar-year-of-the-tiger-(series-2).aspx

呢個買得過嗎?

Master NLP 提到...

係啦,Lisa,你講的銀行費用都好準確.
旺旺用恆生網上電匯單向200+對方銀行130,合共330.
中銀網上電匯單向100+對方銀行160,合共260.
不過我覺得對方銀行的收費無標準,因為間間銀行都可以唔同.

Lisa 提到...

回happyqhk,
1 安士楓葉金幣(原廠膠套密封版) 1 安士 13,387.00 13,437.00

USD$1,861.24 = 14,517.67
差價 = 1080

值得嗎 ?
呢個幣是旺旺最愛 :)

Lisa 提到...

回nlpsonia,
講緊 gainesville 的銀行收費 :)
原來恒生收200蚊 ?

Master NLP 提到...

係呀,Lisa.
旺旺兩次用恆生單向都係收200蚊.

happyqhk 提到...

屋企有人TIGER,想用利是錢買...

happyqhk 提到...

個網有啲問題, 無得改數量...

Lisa 提到...

回happyqhk,
有, 妳要睇清楚 D, 一係刪咗佢, 再落過 !

Lisa 提到...

回happyqhk,
gainesville 有幾樣新西蘭幣在 apmex 是貴好多的, 所以唔好錯過 !

旺旺 提到...

Lisa, NLP.
200的恆生收費,係我到櫃台做,唔係網上電匯。恆生的網上電匯係130蚊。不過要預早一個星期到銀行填表登記。 當加了這間店在你的户口後,就可以自已係網上130元。
我上個星期,去恆生,一次個賣左好幾份表,令排隊既人埋怨
我依家都用緊呢個網上電匯。

旺旺 提到...

happyqhk:
多一千蚊的老虎金幣, 我覺得絕對值得用來收藏,當收藏幣。 而唔係當投資幣
如果用Lisa的計算楓葉方式,絕對唔值得買。 
但買金幣,作為收藏幣,你要考慮能否轉手?而如果唔能夠,你要估計,金價的升幅可唔可以cover那買貴的1000? 如果金價升去3000-4000美元.1000的買貴, 即128美元.我唔係好介意俾這個溢價.
一系的金生肖,賣多少,知道嗎。現價一系龍,馬金幣,超過2200-2400美元. 金價係1700呀。

Lisa 提到...

回旺旺,
用邊間銀行, 最緊要方便自己 :)

Master NLP 提到...

旺旺,明白了.
那就是說現在你用恆生網上電匯是單向130+對方銀行130,合共260.
但要預早一星期到銀行填表登記.

Macy 提到...

好特別,多謝Lisa姐分享 !!:D

Chic Wong 提到...

好平呀,呢個要一套五隻先好睇,個人覺得彩幣好似怪怪的,之前見咩星球大戰變型金剛呀甘,其實彩幣有多唔多人中意?

Lisa 提到...

回Macy,
岩男仔多 D, 唔岩妳 XD !

Lisa 提到...

回Chic Wong,
星球大戰我就唔會買啦, 太醜樣啦 !
個 D 海盜都唔靚 !
變形金剛就只買咗兩隻蜜蜂, 依家升咗值 !

小C9 提到...

Lisa 姐,
邊到睇到升咗值? EBAY? 我買咗2 SETS TRANSFORMERS 比亞仔亞女呀 :)

Lisa 提到...

回小C9,
好多地方都無蜜蜂賣啦, 而我只一次在 ebay 見到叫價 1500蚊 !
隻惡魔就有 D 網還有貨 !

Chic Wong 提到...

聽旺旺甘講,買今年龍幣可能仲好,貴1000都唔係好多,但肯定值。不過轉手係問題,hehe

想問清楚兩個terms, 投資幣係咪即睇發行量短炒穫利,收藏幣係咪長擺甘既意思?請教一下~

小C9 提到...

Lisa 姐,
唔該哂~ 我都唔係好記得果時幾錢買. 如果冇記錯~2.2/2.3K 1 SET 3隻.

Lisa 提到...

回小C9,
變形金剛一套三枚約 270澳元, 而單隻約100澳元 !

Lisa 提到...

回Chic Wong,
你沒做好功課 !
收藏幣是限量發行, 1)自己欣賞 2)送禮或留俾下一代 3)升值沽出
投資幣同銀條差不多, 低溢價, 留到亂世紙幣崩潰或銀價升上天 ! XDDD !

Chic Wong 提到...

sorry lisa, 比的名搞亂哂,因為"投資"二字
hehe

Lisa 提到...

回Chic Wong,
一定要知自己做緊乜, 唔係人買你又買, 到時買錯野 :)

happyqhk 提到...

旺旺有無買隻TIGER?

Chic Wong 提到...

謝lisa, 應該越來越買岩啦,開始知多左方向,低溢價又靚既買多的,唔同款最好,貴少少但又升值力既買兩三隻,好靚但又好貴既除非好中意又有潛力先再考慮,例:雖你果隻半安加龍好靚,但都忍手唔買,hehe

Lisa 提到...

回Chic Wong,
學到野啦 XDDD !

happyqhk 提到...

屋企小朋友的利是錢,女神,楓葉,金粒俾佢撿,佢情有獨鍾,執意買佢生肖老虎幣,解釋過差價和運費。
應該唔會賣啦!

happyqhk 提到...

對方銀行費用要俾埋嗎?

Macy 提到...

回Lisa姐,
電單車真係唔啱Macy,不過睇到靚銀幣都開心哩 !!:D

報料:東洋有澳洲第二組老虎一安士賣超平$450一只(好似有幾隻添),啱心水去買啦 !!:D

Master NLP 提到...

回happyqhk,如果對方要求要收到全數金額,咁就要比對方銀行費用,不然,對方銀行費用會在你匯款中扣除,咁即系匯少左囉!

Lisa 提到...

回happyqhk,
係囉, 要同銀行講, 俾對方費用在自己戶口扣數 !

happyqhk 提到...

G 呢間係要俾埋佢費用?

Lisa 提到...

回happyqhk,
全部公司都要 !

Chic Wong 提到...

嘩,二期虎甘平?無理由架,出面唔係要八百咩好似

Lisa 提到...

謝Macy 報料 :)

isvzaen 提到...

咁平,即刻要入啦。

小C9 提到...

二期虎 $450/隻, 真係好平, 我之前都問過東洋, 果時佢地冇貨, 咁係第2度買咗, 要$800/隻. 二期牛都要$5XX/隻. 追返以前出D幣, 真係可遇不可求~

isvzaen 提到...

為全套,一陣半隻買貴少少都可以既。

happyqhk 提到...

搞電食碗麵👌

Chic Wong 提到...

睇黎等唔切我星期一去已經比你地買哂了,嗚嗚

happyqhk 提到...

唔駛去嚕, 我經過己賣晒鳥..只留下牛還有六七頭, 我牽了一頭返企...

Lisa 提到...

回happyqhk,
D人真快手 XDDD !

猛虎勇士 提到...

剛剛去東洋問,老板娘話冇$450二期虎,近排都冇入過,二期虎出得少念住入番2個,
2oz就有一個,你可能睇錯係2期牛至真.

猛虎勇士 提到...

真係有架,原來老板娘玩我><

Master NLP 提到...

係得厘度發放消息,唔洗旨意有貨可以留過夜!
XDD!

Chic Wong 提到...

回猛虎士:你既真係有架係指二期虎?又點會發現佢玩你既?

回happqhk, 即係二期牛$450?

happyqhk 提到...

二期牛450

isvzaen 提到...

450平喎!

Macy 提到...

澳洲第二組牛上星期已經有$450係抵買,不過第二組虎$450先係超平喎!!:D

Macy 提到...

老虎同牛不會有機會看錯罷,可能賣晒了老闆娘借口說近期無入到囉!!:D

Macy 提到...

東洋仲有新貨,不過Macy上個月已經在台灣買了的紐西蘭龍年銀幣(章)幣1盎司,佢賣$350都幾貼銀價,Britannia有幾個年份,不過$3xx~$4xx,合心水就去買啦 !!:D

http://www.truney.com/products/new-zealand-dragon-silver-coin-1oz.html

講開又講,Macy去開買銀幣的地方近來都多左新銀幣賣,或者見到澳洲第一組和第二組生肖銀幣賣,唔知係咪多左人玩,之前去見極都係舊銀幣真的有點悶,現在好似有返些新氣,嘻嘻!!:D

Lisa 提到...

回Macy,
多D新貨都好呀, 因為好多新人沒買夠啦 !

個隻龍銀章LPM 和 gainesville 都有賣, 而溢價也不高 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
對呀,多些銀幣貨品,多些人去玩銀幣,多些鋪頭賣,有競爭就有低溢價的銀幣大家收藏,對大家來講就係一件好事.

我在台灣又買了這個銀章了,silver round,原來gainesville都有賣!!:D

1987 - 1 oz Engelhard Prospector Silver Round .999 Fine (Eagle Reverse)

http://www.gainesvillecoins.com/products/159650/1987---1-oz-engelhard-prospector-silver-round-.999-fine-(eagle-reverse).aspx

http://www.shiny.com.tw/product_info.php?products_id=2028

Macy 提到...

香港未有的,不過台灣已經上市了 !!:D

1/20安士 2012金熊貓 NT$4,085.

http://www.truney.com/products/china-panda-gold-coin-1-20oz.html

Lisa 提到...

回Macy,
呢D是炒古幣 product, 我是唔會買的, 買楓葉/鷹楊/愛樂好過啦 !

Lisa 提到...

回Macy,
2012 金熊貓, 中銀和大洋一早有啦 !
我上次去帶唔夠錢所以無買 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
Macy好少去灣仔大洋(因為佢地職員要打去總公司查價/查貨量,等完一輪最後可能都係唔賣,好激氣的),所以唔知出左金熊貓1/20安士添,不過我都托親戚買幾隻幣一同帶過來,另外買左呢個澳洲2012龍金幣仔 !!:D

澳洲龍年金幣1/20盎司NT $4,012

http://www.truney.com/products/australian-dragon-gold-coin-1-20oz.html

Lisa 提到...

Macy 真富有, 買乜都得啦 :)

Macy 提到...

回Lisa姐,
不是富有啦,Macy都是用打工的人工才可買Macy喜歡的東東,因為現在屋企無需要Macy分擔家用的擔子罷了!!:D

da 提到...

1/20安士 2012金熊貓lpm都有呀,我上個星期六買左。

Lisa 提到...

係啦, 金熊貓依家邊度都有得賣啦, 所以大家等緊的是銀熊貓, 而唔知邊度團購有無得平呢 ? XD !

isvzaen 提到...

銀貓好似內地攞都要340港元一隻...

Chic Wong 提到...

lpm唔係都係三百四咋咩

isvzaen 提到...

全世界都差唔多,不過呢款,買一隻算了。產量極大。

Macy 提到...

2012銀熊貓台灣賣NT$1652,19/3星期一早上有貨,計港幣大約$430左右好似貴左些少,不過買一隻貴少少算數之下,Macy都托親戚帶埋過來香港,19號晚應該到手!!:D

http://www.shiny.com.tw/product_info.php?products_id=2077

鬍鬚仔 提到...

$430 一隻2012貓,有排都返唔到家鄉.

鬍鬚仔 提到...

東洋冇可能賣 450 一隻二期虎,你估佢嫌錢腥?佢賣 780 我就信.不過佢都冇貨.

鬍鬚仔 提到...

國際有二期虎,索價 $900.不過全場得佢有---1隻咁大把.真係好平呀---傻架.

Lisa 提到...

一盎司二期虎我得一枚, 無諗過加碼, 因為太貴啦 XD !

猛虎勇士 提到...

回鬍鬚仔,
就係見有網友話佢賣450 一隻二期虎咁平,先其怪,因為我星期五晚先去過幫人買多隻牛,都唔見有二期虎,剩得一個2oz虎, 星期六下午即去想買幾隻,就話冇賣過450虎,我知國際有賣$900,但真係有D貴.

happyqhk 提到...

昨日去時, 老板娘話有人放一筒牛, 所以先有得賣...
熊貓月尾LPM有貨, LPM貓價係計SPOT+, +?唔知, 心水清可以去佢網度計..

Lisa 提到...

熊貓不須急, 等D人搶完先買都唔遲 XD !

happyqhk 提到...

想問下熊貓買一版同散買除有批發價外, 有無其他原因唔好拆佢個原版包裝?

猛虎勇士 提到...

條友放一筒牛收幾錢個幣??
老板娘都係賣$450 only.
乜牛牛真係咁唔值租??
咦....我都係o羅個磅和卡尺出黎check下先 ><

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
二期牛是少人買D, 鼠牛虎兔龍, 鼠可能第一個, 所以早賣曬, 牛就早排連PM都還有貨, 而虎最好賣是事實 !
二期一盎司牛我都得一枚 !

isvzaen 提到...

請教Lisa, 剛嘗試在gainesvillecoins下訂單, 發覺運費很貴呢, 我總額 $23xx, 要164運費。當中有只有幾個盒裝, 其餘的都是bullion..是用fedex嗎?

Lisa 提到...

回isvzaen,
我已警告愈多盒運費會愈貴 !
你訂幾個盒裝, 而我只訂咗兩個盒裝 XDDD !

isvzaen 提到...

沒想到會貴了這麼多, 也沒辦法了。

鬍鬚仔 提到...

猛虎勇士
我有二期虎,梗係覺佢貴,而事實上,當有貨供應時,佢都係貴過人,何況現在大圍都冇貨?佢開 $900 都算有(良心?),聽講對面海華興更叫價高達 $1100? 唔知拎隻二期虎比佢收幾錢呢?哈哈....

Lisa 提到...

鬍鬚仔,
下次你得閒問下價都好啊 XD !

Lisa 提到...

我真係有冤無路訴, D幣價係咁升, 而老公鬧我曬錢買垃圾 ........
佢要我賣咗 D幣賺錢落袋才信我, 唉 !

猛虎勇士 提到...

回鬍鬚仔,
我就係念住買4隻,其中3隻$600買俾國際,咁我賺$450,第4隻o米免費o羅 ^_^

Samuel 提到...

鬍鬚仔,

看來華興老闆娘550賣給我澳洲虎是蝕章了,難怪之後再問她都說沒貨。

DC 提到...

嘩。。。咁熱鬧, 條 THREAD 百幾個 replies。我之前都係東洋買二期牛, 都係 $450 .

另問, 華興係邊架?

Lisa 提到...

回Samuel,
因為貨源少, 所以好多間(文盛, 國際, 瀛敘坊)都把二期生肖幣和一期生肖幣拉平同價出售, 而其實二期生肖是應該無咁貴的 !

Lisa 提到...

回DC,
中環皇后大道, 中遠大廈斜對面 !

嘉芙蓮 提到...

好靚呀!

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
真是靚過我當初預計 :)
而價錢真是值得買 !

happyqhk 提到...

Lisa, 收藏時會否盒和幣分開?

Lisa 提到...

回 happyqhk,
當然啦, 個盒又點放得落保管箱 ?
而放得落都好快爆啦 XDDD !

happyqhk 提到...

我驚佢地一旦分開左以後搵唔番大家。XD
咁你啲證書跟盒定跟銀呢?

Lisa 提到...

回happyqhk,
更係証書留在盒內啦, 還要包好D盒, 唔好變舊滿曬塵 !
最緊要D幣放保管箱, D盒人地偷咗都無用啦 !

鬍鬚仔 提到...

Samuel
此一時彼一時,佢點會死錯人呀?點會蝕章呀?唔好忘記當時 550 呢個價已經好高,我地用高價去接貨既,係有風險架,而家升到 8百幾9百元都冇貨,都要讃吓自己,哈哈哈。

Lisa 提到...

Wow, 個盒裝 motorcycles gainesville 和 LPM 都清曬貨 @_@

小C9 提到...

Lisa 姐,
你每次介紹完果D貨都好快比人掃哂:-)

小C9 提到...

鬍鬚仔, Samuel,
你地早買, 所以買到平貨, 正!

Lisa 提到...

回小C9,
D銀幣又真係平靚正嘛 XD !

小C9 提到...

Lisa 姐,
證明你有眼光LOR ;-) 快D話比你先生知,等佢唔好再話你買銀幣LA ;-)

Lisa 提到...

回小C9,
佢係無理好講的啦, 已說到口水都乾 !
依家一提到銀就一定吵架收場, 所以唔會再同佢講啦 !

小C9 提到...

Lisa 姐
IC~ 咁唔好同佢講LA~ 同我地講LA :-)

Lisa 提到...

回小C9,
好彩還有同道之人 :)