2012年3月9日 星期五

半盎司1997銀熊貓


發行量: 30,000枚

又是舊年八月時在東洋買的 330蚊, 又只是一枚, 而買完後上去吉祥見到同樣幣叫價 400蚊, 所以無再買多枚, 而買咗上次提過的銀章 !

本人太鍾意小銀幣啦, 但價格一定要在合理範圍內 !

14 則留言:

旺旺 提到...

你咁鍾意半安士。大家都唔夠你爭啦。你就來做了半安士大戶 XD

Lisa 提到...

回旺旺,
半盎司肯定無一盎司多假貨 XDDD !

snow 提到...

Panda looks very cute.

Master NLP 提到...

半安士數量少好多,矜貴D!

polywave 提到...

想問一問為何1oz是最普遍? 如果2個1/2oz貴過1oz, 為何要買1/2oz? 還有2oz, 5oz and 10oz 是不是溢價比較低? 如果銀價上升是否2oz 比 1oz升值多? 新手問題,不知道買那一種size比較好, 請多多賜教。

Macy 提到...

小熊貓銀幣的確好得意,好旺角三樓有間鋪有幾隻擺係飾櫃賣,好似都係三百幾蚊一隻(無留意年份),Macy只係儲一安士熊貓,所以無買過半安士,上次去灣仔見大洋賣小熊貓銀幣溢價都好高的,可能小熊貓出的數量較大熊貓少!!:D

Lisa 提到...

回Unkown,
1盎司多人買, 其他size 少D人買, 所以發行量都會少 D, 幣的升值能力, 最終要睇發行量少和圖案的收歡迎度 !

Lisa 提到...

多謝 Macy 報料 !
可惜我唔係成日可以去旺角, 要好睇去時可以遇到乜靚幣 :)

鬍鬚仔 提到...

lisa
呢排唔去也罷,成個街市咁樣,全部都在交易百年鈔,痴線.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
我也買得七七八八啦, 所以好耐無出去睇銀幣啦 XD !

鬍鬚仔 提到...

lisa
銀幣呢家野,邊有得7788 架?係比妳遇唔遇得到就真,當我見到個靚幣,除非個袋冇 $,否則一定買,當然梗係要可承受范圍.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
除非你是富豪, 就算只一樣買一枚, 你都無可能買曬全部發行咗的銀幣啦 XDDD !
所以我只會揀最鍾意或覺有升值能力的幣來買 !
依家只等2012一盎司銀熊貓和年尾發行的PM蛇和加拿大野生動物第五隻幣 !

鬍鬚仔 提到...

聽聞 12 貓月尾有貨,到時諗諗佢呢?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
留意緊 XD !