2012年3月1日 星期四

今日同老公返深圳來

第一站中國銀行 !

老公有人民幣分俾我, 當然要返去啦 ! 通常在銀行要等好耐先輪到你, 所以有心理準備要等成個鐘, 點知入到去取籌, 個職員叫我地上一樓, 說定期是樓上辦理的 ! 我以為佢地又要 sell 理財產品, 因為老公試過搞一輪後又要返去櫃位排隊 !
原來佢地有新政策, 設咗 VIP 房俾香港客戶, 可以在房辦理銀行事務, 而個位小姐只提一提要唔要放長的存期可以高些利息, 但我說唔須要啦, 半年期已好好 !
走時還俾一壘貴賓卡我地叫我地派俾親朋戚友 !

所以我地好快出到來, 而下一站是書城 !

8 則留言:

Charen 提到...

書城有好多錢幣店...

Lisa 提到...

回Charen,
就係去睇銀幣, 不過乜都無買, 會寫下一個故事 !

Master NLP 提到...

Lisa,國貿支行系咪在國貿站?

Lisa 提到...

回nlpsonia,

國貿站出, 上面是金光華商場, 再行過馬路對面是國貿大廈, 是在國貿大廈入面地下個層 !

Master NLP 提到...

Lisa,果D interest rates其實跟去年下半年分別不大,我以為而家D利率仲低D添.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
大陸由舊年加息後, 無再改利率 !
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2011/07/blog-post_1914.html

Tat 提到...

Hi Lisa & all,

其實國貿站既分行真係幾方便一出站就到。我都係國貿站工商銀行開左個户口,但無VIP服務,每次都要排餐死,如果有就好啦

Lisa 提到...

回Tat,
D銀行競爭的好勁, 所以遲下可能會有 !