2012年3月7日 星期三

假銀龍



www.silverlunar.com

本人比對自己影的相, 呢幾個圖應該全是假, 請用本人下一貼圖比較 !

On the Bullion Baron Blog I recently wrote about fake coins and bars that were hitting the market and included a photo of a fake 1 Ounce Gold Kangaroo and also mentioned a recent warning that there were counterfeit Perth Mint 2012 Year of the Dragon 1oz silver coins being sold.
Dragon Side:
- Swirls in clouds not as visible on the fake coin
- Smooth (instead of scaled) claws on the fake coin
- "Year of the Dragon" text on the real coin is thicker
- Detail in general (scales/edges) is more defined on the real coin

Queen Side:
- Queen looks to be smiling on the fake coin (not so on the real one)
- Queen has a sharper looking nose on the fake coin
- Wrinkle lines on forehead missing on fake coin
- Much more detail in the hair and crown on the real coin

These fakes even came in coin capsules which replicated the look of those from the Perth Mint.

This is only one version of a fake 2012 Silver Lunar Dragon, there may be others out there which look closer to the real item or have other differences to watch out for.

37 則留言:

Chic Wong 提到...

請問假係邊度?一陣對下

Chic Wong 提到...

原來有寫,頭先剩係有第一段字睇唔到之後幾段,自己再望下先

chihou 提到...

睇相都幾真喎

Lisa 提到...

回Chic Wong,
你太快手啦, 我剛才沒貼完 XD !

Lisa 提到...

回chichou,
咁先得人驚 @_@ !

wahd 提到...

咁樣colored silver coins有無出現過fake coin 呢? 有D心水coins想買.

Lisa 提到...

回wahd,
邊隻 ?

旺旺 提到...

都話認英女皇幾條額蚊,無錯啦.
假係無的.
呢點係好易認 :)

花無百日紅 提到...

見得多唔難認到. 假既事頭老婆個樣係唔同咗

Lisa 提到...

回花無百日紅,
所以大家一定要認消楚 !

wahd 提到...

Lisa, 九龍.

Master NLP 提到...

E個只不過係其中一款假樣!可能還有其他的.

Lisa 提到...

回wahd,
http://www.silverlunar.com/2012/02/9-coin-dragon-set-turns-into-10-for.html

Lisa 提到...

回nlpsonia,
D假野愈整愈迫真 !
所以大家買野要小心 !

wahd 提到...

Lisa, 係咪即係麻麻地? 睇落好靚咁>.<

wahd 提到...

出夠十隻仲咁平,但唔知佢D消息點知.

Chic Wong 提到...

大劑了,求教一下,我有兩個龍幣,無上面講既問題,但我好小心甘對女王既樣,發現其中一個條頸有少少頸紋而另一個無,再睇下其他澳洲銀,都好易睇到頸紋,你地果的係點既呢?
但我一個係lpm買,一個係kitco買,不過已唔知邊個打邊個了><
麻煩大家幫下眼!

wingyanhau 提到...

Chic Wong,

我都有o係LPM買左個銀龍,對比過真係差好遠哩!(除左Year of the Dragon睇唔出分别外)
LPM賣的應該係真

Lisa 提到...

回Chic Wong, wingyanhauwing,

Kitco 賣的絕對是真, 因為佢地在PM一出時就有啦 !
我再對過D相, 似乎個D相搞錯咗, Fake 是真, 而真是假 XDDD !

Chic Wong 提到...

回lisa, 甘你果的有無額紋同頸紋?最緊要有無頸紋,因我一個有一個無><

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我要明天先可以去check !

旺旺 提到...

Chic,
係咪角度問題咋?我睇左手上既龍幣,不同來源,頸同額都有清楚的紋. 而我在LPM買的兩個都係頸同額有紋的.

Chic Wong 提到...

回旺旺,我用燈光不斷反射照佢兩粒笠突位用找錯處玩法對左好多次,心諗希望佢係正品只係印得差丁丁甘多問題而唔係假,因其他完全係一樣,係果度差少少

honson 提到...

不如大家比對以下幾點

女皇的咀形

龍瓜下的祥雲細紋

Master NLP 提到...

又真又假,搞到好亂@_@
我的銀龍都是在東洋&kitco買,應該無問題掛?
反而擔心舊生肖幣,舊生肖幣個女皇頭D額紋淺D及見唔到有頸紋. ??

wingyanhau 提到...

真的假不了,假的真不了 (.\_/.)"

Lisa 提到...

回Chic Wong,
去check 過來, 龍幣上有頸紋和額紋, 不過好淺, 要在光線下搖下先睇到 !

回nlpsonia,
女皇年輕時應該無紋哇 !
刪才睇過D相, PM銀幣女皇由1999年開始有紋 !

似我睇來, 個網提供的圖全是假, 用我個隻圖來比較啦 !

Chic Wong 提到...

><有怨無路訴,kitco lpm誰是真凶。
若預此情況點好呢,係咪直接去忠記溶左佢收番銀價好?
另想check埋其他幣,請問有無咩網有得睇真假對比?我現有楓葉,鷹揚,野生動物,澳熊貓笑翠等,想逐一對下真假

Lisa 提到...

回Chic Wong,
唔曬太緊張啦, 得一枚懷疑是假幣 !
建議你買個磅仔磅下 !
如隻幣真是假, 等銀價升才拿去溶都唔遲 !
澳洲樹熊, 笑翠鳥沒見有假, 而說有假的是2011楓葉和舊年份鷹楊 !
想睇圖, 我一早俾咗你地呢個網 :
http://www.silverbullionworld.com/

猛虎勇士 提到...

我覺得金銀幣呢D野都係用儀器check最好,可惜我得磅和尺, 唔轉業,但我95%係風葉鷹,都係bank kitco買,唔怕假

細芬女 提到...

係銀行, 其實點check回收貨, 有啲驚.

猛虎勇士 提到...

我唔知銀行點check回收貨,你唔好赫我啦@@

Lisa 提到...

回細芬女, 孟虎勇士,
自己拿一枚去忠記溶咗佢, 代價幾十蚊, 就可以知真假 XDDD !

猛虎勇士 提到...

俾忠記個老經驗呀叔摸下,佢都應該知真銀定假銀,跟住話唔溶即走得唔得XDDD

Master NLP 提到...

Lisa,咁澳洲生肖幣中,除了龍幣外,有無聽聞其他生肖幣有假呢?

Lisa 提到...

回孟虎勇士,
都可以的 XD !

Lisa 提到...

回nlpsonia,
睇http://forums.silverstackers.com/ 佢地說, 大陸乜野都可以假, 但一定要大lot 買才造, 所以咁多隻生肖, 想作假要好大的本錢 !
所以假都假最流行多人買個 D 啦 !
舊生肖幣咁貴又有幾多人買呢 ?

我成日睇 ebay 美國網, 唔計新出個D 如Moose/wolf/grizzle/cougar, 如果有好多推出來賣個 D, 就要小心是假啦 !