2012年3月12日 星期一

假銀幣

www.youtube.com

Video 俾人冊咗, 貼下相先 :
coins.about.com

假 Morgan 銀幣

假外國古幣的模

假中國古幣

假中國古幣

假中國古銀


假評級盒

12 則留言:

Lisa 提到...

原來俾人冊咗 !

猛虎勇士 提到...

第二張相,係唔係假Morgan銀幣個模具印??

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
係英國古幣 !

Chic Wong 提到...

難分真與假,真係危機多

Lisa 提到...

回Chic Wong,
所以買銀幣一定要去有誠信公司買 !
自己還要多研究, 多睇多留意網上訊息 !

猛虎勇士 提到...

係英國古幣???
咁大件,帶錢出街變成苦事!!
又長知識了,thank.

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
我諗你誤會啦, 個個是整假幣的模 !

鬍鬚仔 提到...

猛虎勇士
你未見過英國武士屠龍?圖中之假幣模,如係真幣,紋理清晰要過千一枚.

旺旺 提到...

lisa。你博的時間係咪都有問題? 你跟猛虎勇 士的留言都是mar 12 2012 6:30and 6:33am。我想你地唔會早上6時多留言吧
跟我博的時間一樣。唔準。雖然我的時區是選了香港。

DC 提到...

旺旺,

會唔會係你部電腦既時區SET 錯左? 我睇LISA 同猛虎勇 士的留言都唔係 6:30 同 6:33am喎。。。

旺旺 提到...

dc。
謝謝。等我check下電腦先。但我用手機睇都係6:30.好苦惱.唔明。

Macy 提到...

見到都怕怕,所以Macy不會買舊銀幣,只係一峴見靚就買,過左一段時間的銀幣幾靚都不會再買,哎...只怪太多壞人破壞了遊戲規則!!