2012年3月3日 星期六

高通脹黃金堡壘最穩陣

本人近來少說金, 因為早在 2006年已開始買實金, 而實金已是本人流動資金的 20%, 所以近來少咗買實金, 反而買銀幣已是本人新喜好 !

蘋果日報

時下要對抗高通脹,為財富保值,卻又不願沾手複雜的投資產品,保守投資者可回歸簡單、信賴度高的黃金。作為中長線投資工具,專家建議最好「月供式」定期買入,買賣差價較少的 5両裝 9999金條最實惠,套現能力最強。其中中銀香港 5両裝 9999金條為 82705元(按 2月 27日買入價計.下同);入場門檻最低的則是恒生千足財神金牌 5克裝,每塊只需 2615元。 記者:李芳芳

作為全球最流通的資產之一,世界黃金協會最新數據顯示,黃金去年全球需求再創新高至 4067公噸,按年增長 6.7%,主要由強勁投資需求帶動。金價過去三年上升逾九成,目前仍穩守每盎斯逾 1700美元的高位,但鑑於黃金需求熾熱,金銀業貿易場理事長張德熙表示,相信黃金未來兩年仍有較大升值潛力,預期今年有力衝破每盎斯 2000美元關口。
黃金衍生的投資產品多如牛毛,以購買實金這種傳統交易方式最穩固,至今仍有最少 6間銀行出售各類實金,其中以中銀和恒生款式最多,以 9999金和 99金保值和流通性最強。 9999金重量介乎 5克至 1公斤,而 99金則只見於 4間銀行的 5両金條。恒生今年更特別為龍年推出刻有祥龍獻瑞圖案的 100克及 10盎斯裝「恒生千足金條」,售價分別超過 4萬及 13萬元。景福亦有 15克的「五條九」龍年足金金章。

銀行買賣差價低過金舖

實金買賣是跟隨各商號每天特定市價釐定,銀行和金舖一樣靠賺取中間差價。綜合資料顯示,恒生 99實黃金的買賣差價最窄,僅每両 20元; 9999金差價則以中銀優勝。而金舖差價則明顯較闊,如周生生實金條差價每両超過 700元。然而銀行經常被指缺貨,金舖貨源則相對充足。
不過,投資者要套現不算方便,除了永隆銀行會回收金銀貿易場認可黃金鍊鑄商所出、重量為 5両裝的實金產品,其他銀行一般只會買入其售出的產品,如中銀更須客戶持有銷售單據。金舖優勢則凸顯在套現規限不多,因基本按市價及含金量回收所有純金產品,但可能會收取一定火耗費用,影響投資收益。周生生業務經理李瑞強表示,該公司回收時較看重實金的成色及製造商,最好實金上有清晰字印標明。

金幣睇潮流升值潛力遜

至於金幣,如紀念鈔一樣,售價添加非實質價值,投資者賣出時若未能趕上熱潮,未必能取回購買時價值;而且回收渠道較窄,金舖只會按含金量計價。來自加拿大的金拓在港出售不少種類的 9999金幣,但目前該公司僅回收其出售的產品,不會買回收藏幣。張德熙指出,金幣受潮流影響,而非單純計黃金價格,目前一般僅溢價 2%至 3%;即使如楓葉金幣,流通性亦不足。
張德熙建議投資者最好買 5両裝 9999金條,因差價最少,亦最易套現;而少於 10盎斯的實金則差價較大。他亦提醒投資者,黃金買賣須承受較大價格波幅,宜以閒餘錢作中長線投資,最好以平均成本法定期買入。

黃金產品回收範圍

中銀:該行出售的貴金屬,須有銷售單據
恒生:該行出售的純金產品,部份產品如損耗須收取殘金手續費
永亨:該行出售的 99金條及純金楓葉金幣
永隆:重量為 5両裝,須為金銀貿易場認可黃金鍊鑄商所出的實金產品
上商:該行出售的黃金金條及金幣,但必須表面無明顯破損;不回收金銀幣
周生生:所有純金產品,按含黃金純度釐定回收價,最好有發票及產品上有含金量、製造商字印
景福:所有純金產品,按含黃金純度釐定回收價,大量者須提供來源證明
金拓:該公司出售的產品,但收藏幣除外

9 則留言:

Chic Wong 提到...

報紙都賣又好多人買loo,不過金甘貴唔買得多,買1/x果的計番落又好唔底,都係銀好的,幾舊水貨仔。不過係放手難,若急要錢想放時都唔知可點放,係咪得忠記收但只按銀價?幣放好旺角?

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我一早解釋過, 想短炒就買金, 而銀是長線投資 !!
銀心急放就拿去忠記一定可以套現, 不過只拿回純銀價, 可能靚野會俾返多少少錢你, 而想高價放就拿去網拍 !

Lisa 提到...

所以我地儲實銀的, 無 100美元一盎司都唔會諗住放 !

Lisa 提到...

所以我一定要新人睇完成個[投資金銀手冊]先好落場買實金實銀, 因為投資乜都好, 一定要先識基本知識, 而一唔訓身, 二唔借錢, 只用閒錢買野 !

Chic Wong 提到...

回lisa, 知道知道,問係想更加確定自己位置同進退,唔係為短炒,我本身預係長擺的,而家亦係另有流動資金下,將反正都只係擺銀行貶值既錢用黎保值,多謝關心。知多點就更知可以點走,你說100這價,都比到我有好大參考價值。
另外,見人放上網賣的多都無咩人問,所以諗如果想買金銀而睇網的人,一定大約知價同知邊度入,應該難在網去貨,所以問定擔心怕到時價高都唔識放姐~
同埋諗,當價高時多數都無人買貴貨,所以諗會唔會最低溢價銀條更加穩陣同易放,考慮買唔買下

再一次,夠謝教路&關心!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
知自己做緊乜就好啦 :)

依家銀價咁低, 而參於者沒算多, 試問你左右有幾多人買實金實銀呢 ?
如果金銀價升去瘋癲地步, 你手上實銀多多都唔夠賣 XD !

Gordon 提到...

實金已是本人流動資金的 20%
-------------------------
Lisa,

你先生今年好似轉為支持你買銀咁,不過佢如果睇到呢段仲會唔會激動架?XPPP!

Lisa 提到...

回Gordon,
老公說 : 妳唔會再買啦哇 ? 妳已買夠啦 ! XDDD !

honson 提到...

Lisa 姐回應佢H,呢家野,無話夠唔夠㗎