2008年12月22日 星期一

什麼是投資 ?

見到好多人還以為投資就是買股票和買基金, 如果你也是, 就是你的投資知識太不足了 !
投資市場包捨 : 樓市, 股市, 匯市, 金油市, 還有農業產品市場 !
做生意也是一種投資, 增加自己本身知識也是投資, 培養仔女變有用的人也是一種好重要的投資 !
想做好投資, 一定要看遠些和還要有國際視野, 只是日日看住股市的升跌, 你的視野太窄了 !

為何通常, 在傳謀出現的投資顧問好少提及, 一個投資組合可以包捨收租樓, 實金和外幣 ?
因為, 呢幾樣投資工具不附合他們的利益, 又點會叫你分薄你的資金 ? 最好就是你可以聽他們的意見, 把錢俾佢地代你去投資, 就係買曬他們的基金 !

所以想成為一個成功的投資者, 都係自己學好投資吧 !

2 則留言:

大口仔 提到...

一矢中的,點解坊間的投資顧問唔同大家講實金?買樓收租?因為佢地無錢落袋。

Lisa 提到...

:)