2011年11月18日 星期五

Silver Takes Out Support at $33

silverdoctors.blogspot.com

Silver has taken out crucial support near $33 this morning to the downside, meaning silver looks to rechallenge $30 unless it can immediately get back above $33 and hold this level through the close. Traders may want to keep a close eye on their stops this morning, but long term stackers of phyzz have nothing to be concerned about as NOTHING HAS CHANGED.

Use the short term smashes and corrections to increase the size of your stack by accumulating INTO price weakness.
Silver looks like it could target $30 here, and again, another chance to purchase physical silver at $30 or below would be an amazing opportunity.

67 則留言:

honson 提到...

上次把握唔到機會,今次睇睇得唔得先!

Lisa 提到...

回honson,
如果唔係老公禁止, 我會買多 D XD !

Yan 提到...

This morning bought one kangaroo.

Honson and Lisa, what do you anticipate the bottom price this time?

Lisa 提到...

回Yan,
知就發達啦 XD !
我只會建議, 分段買 !
我依家樣樣金銀幣都買咗 DD, 所以會留資金買新出的銀幣, 而唔會再睇價格的波動 !

Lisa 提到...

其實變為收藏家, 買賣已變唔再等低位買貨, 因為等得來, 可能已無貨, 所以只要價格是合理的就會買 !

TAXI-DRIVER 提到...

US$30.00 please. I still have some empty space in my storage place.... :)

水滴石穿 提到...

Lisa姐,度人都要看緣份。

中國的生肖龍幣香港據説月尾到貨,看國内一些網站1oz本色銀都已經叫价過1100人仔,也等這邊的報價出來看緣份吧。

Lisa 提到...

回水滴石穿,
Over 一千一盎司是 Overvalued 唔會買啦 :)
等緊 2012年笑鳥和2012年樹熊, 還有半盎司銀龍, 如果唔係太貴的話 !

Gordon 提到...

提提大家有关紀念幣而的風險,如果有一日中国政府颁布法令要沒收金銀幣,有关紀念幣的公开市场會被強制关闭,紀念幣的法幣面值會被取消。所以,如果一样重量純度的銀牌或銀條和紀念幣一起被埋藏,紀念幣的市场價值仍可受到政策影响被削减,但普通銀幣或銀條則不受影响。

Samuel 提到...

Gordon

我理解你的意思是説及隨公開市場被取消,紀念幣的收藏溢價大幅消減,市場價格變作和普通幣類似,即一枚銀龍和一枚楓葉同樣換一斤米。

我覺得普制幣(楓葉/鷹揚/熊貓/樹熊/愛樂),在那種情況下相對其他銀條銀章的優勢就在於好像國家打了一個質檢圖章,認受性高。

Lisa 提到...

回Gordon,
一早已預咗啦 :)
如果政府要收金銀, 依家買乜都無用 !
買低溢價的金銀條, 只是為保值而買, 但金銀升得慢, 須收藏好多年, 而買只是為買保險預防金融體系崩遺 !
想依家好玩, 就會買平價收藏幣, 就係好靚的bullion coins, 又可以炒升值, 又可以送禮, 又可以跟銀價升 ! 我最鍾意是多用途 ;)

Lisa 提到...

其實, 依家老公同我吵是為呢樣野 !
如果我去中銀買長城銀條, 佢會好過 D ! 依家成日同我講, D 銀幣可以去邊度放可以收返同樣的價值 !
我說 ebay 囉 !
佢 : 乜妳咁危險去同壞人交易, 唔淮咁做 ! 係佢眼中在網上的都是壞人 XDDD !
又係佢問我可以去邊度放可以放高 D !>.<
本來我好開心, 想同佢分享, D舊銀幣價格升咗, 點知俾佢鬧, 所以以後唔會再同佢說金講銀啦 ! @_@!!

Yan 提到...

Lisa

At least, Gold and Silver provide good communication channel for decades of years between you and your H.

Might not be a bad thing.

Lisa 提到...

回Yan,
係呀, 我地會說今日金升或跌咗 XD !
但我唔會再同佢講買咗 D 乜, 但因為佢 check 到我銀行戶口少咗錢, 所以又俾佢鬧一餐 XDDD !

Yan 提到...

兩公婆無袐密, 袒誠相對, 無需遮掩
無壓力,咪幾好
俾佢自己發現, 總好過買咗唔知點開口
簡單得多!

街坊 提到...

我依家都等緊一個amazing opportunity,等到銀價跌到低過30蚊水平,再入多少少貨!

Lisa 提到...

回街坊,
30樓下我諗好多人會買貨 !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
講金講銀咁市儈.講心咪好 lor,哈哈哈...

鬍鬚仔 提到...

2012 年樹熊,我覺得唔及 2011年 咁靚.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
老夫老妻係咁啦 :)

當初都唔覺2012笑鳥靚, 不過睇睇下又可以接受, 因為真銀靚圖片好多 !

Gordon 提到...

回Lisa,

haha,如果政府真係頒令收金銀,佢最多收到存放於明處的金銀,例如金鋪,或甚至市民於銀行保險箱里面存放的金銀都有機被佢收埋。

但佢收唔到挖個洞收起的和黑市里面的金銀架。北韓是一個好例子,極權如北韓,也未能杜絕黃金的黑市交易。

如果係儲紀念幣,到時就要預左好似Samuel的講法啦。

Lisa 提到...

回Gordon,
打到來先算吧, 因為如果好似班猶太長老預計會發生, 遲下大家都要死 :)
依家就俾我開心咁買一些靚銀幣來玩, 就好似好多女人買名牌手袋咁啦 XDDD !

honson 提到...

你地交托晒的金銀比我保管,咁就唔正苦沒收^_^

Fishng 提到...

本人是投資白銀的初哥.欲想收藏銀幣.不知從何入手.請lisa姐指導.多謝!

Lisa 提到...

回Fishng,
請讀本網誌成個[投資金銀手冊] :)
依家新來的人有福啦, 一開始就可以知道在邊度有得買平銀幣, 而我當初只知去銀行問又無貨, 錯失在低位買銀的機會 !

Fishng 提到...

多謝晒.請問lisa姐kitco的2012年紀念幣龍和蓮花幣$958買唔買得過啊

Lisa 提到...

回Fishng,
澳洲Perth Mint 出的生肖系1和2都好受歡迎, 所以依家好值得買 !
加拿大個D有少少偏貴, 不如買 Cougar 啦 !

Fishng 提到...

邊度仲有貨啊.kitco好似都冇貨了.前几曰去好旺角澳洲2006狗幣要$800.

Lisa 提到...

回Fishng,
一盎司第一期生肖已炒到650/800蚊之上, 所以如見到 800之下一定要買 !
一盎司第二期生肖也已去到480/600蚊, 所以Kitco銀龍賣600蚊之下是好值得買 ! 銀龍剛剛出之時好多外國dealer 都要在100美元之上才買到貨, 所以香港人好有福氣可以買到平貨 !
如果見到有貨都唔買, 明年你一定後悔 !

Fishng 提到...

多謝lisa姐提醒.多口問一句第一期生肖幣係幾時出咔.

Lisa 提到...

回Fishng,
請睇
http://www.perthmint.com.au/investment-bullion-bars-and-coins-mintages.aspx

CK 提到...

Lisa,
"一盎司第一期生肖已炒到650/800蚊之上", 其實真係好貴,係銀價的一倍, 是否真係值得投資呢? 前幾日係街見到500蚊一期生肖, 我仲同朋友講貴到傻,唉!半年前仲係賣430 g ma。買又覺得貴,唔買又驚後悔 ! 真係煩!! 澳洲2006狗幣要$800? 真係估佢唔到, 半年升了一倍。

Fishng 提到...

多謝晒.

Yan 提到...

其實紀念幣可以有些甚麼出貨途徑呢?
ebay出貨也不容易
回東洋大洋等也不會是市價吧

Lisa 姐 過往的經驗怎樣?

Lisa 提到...

回Yan,
一早說過, 依家回收銀的地方少, 而拿去幣店放, 一定禁你價, 唔係人地食乜 ?
所以買銀是長線投資, 而買到心頭好你都唔想咁快賣啦, 所以想短線買賣, 唔好買銀幣而要買金幣啦 !
將來如銀價升好多, 自然會有多 D 銀店出來收銀幣的 !
依家好多銀幣店都是在郵票錢幣店中加賣, 所以貨品唔多, 要靠運氣才可以遇到靚野 !

Lisa 提到...

回CK,
在今年三、四月, 鬍鬚仔說在儲一期生肖, 我都覺貴, 因為當時二期個 D 唔過400蚊, 依家先覺唔去買是錯失機會 !
但早排一期貨真係好少好少, 而依家升咗先見到有貨 !

Lisa 提到...

當時鬍鬚仔介紹我去吉祥買2盎司的一期牛, 700蚊同二期牛同價, 依家在ebay叫價可以去到1500蚊, 而二期2盎司牛價格在約1200蚊 !

Lisa 提到...

所以某些銀幣價格可以升到你唔信, 好過去買股票 XDDD !

Fishng 提到...

Lisa姐吉祥係邊度啊.

Lisa 提到...

回Fishng,
吉祥在東洋樓上, 不過你唔曬以為可以再佢度買到平貨, 因為鬍鬚仔當時好單純去同佢說, 佢賣五百幾的銀幣在東洋賣650蚊, 所以我去買時, 佢在價錢牌上改為700 XDDDD ! 佢依家乜都貴過人 !

Lisa 提到...

其實我覺, 賣得最合理價是東洋, 最貴是國際錢幣, 不過因為貴, 所以佢有賣第二度無賣的銀幣 ! 只有一些少人去買的舖才有忘記加價的舊貨, 上次我在一間舖等咗成個鐘等佢開門, 只為買個650蚊在第二度要用800蚊買的銀幣 XD !

Master NLP 提到...

Lisa,國錢老闆娘話唔如perth mint龍,因為佢話來貨價都要600幾. 我估計老闆娘在加拿大有家人,所以可以買到香港無的銀幣,並且自己帶回港.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
老闆娘說, 佢有朋友由加拿大帶返來, 所以佢唔曬自己去, 而佢老闆(老公?)是做錢幣生意的, 所以銀幣只是一小部份 :)

鬍鬚仔 提到...

吉祥你地都唔使去買野啦,佢而家係最貴既一間,價錢祗上不落.
CK:
500元?相信係兔生肖,就係比大陸搶貴哂,再加上快年終,又一生肖成過去.
LISA:
1期生肖雖然係貴,但我所見未至於去到 $800 咁貴,除左千禧龍例外,隻 1oz 狗頂多 $700.
東洋澳洲銀幣,我知係邊度入貨,而最近之龍及笑翠鳥均購自其中,比妳們以市價入貨,每隻 1oz都平三幾拾,我本不想在此講,但最終都忍唔住.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
你又唔敢俾你買平銀幣個地址我地, 所以我繼續買貴貨啦 XD !
一期生肖東洋就會賣700, 但國際錢幣一津800蚊一個, 而最近隻 1999年一盎司兔佢要賣 11xx, 我說唔買, 但想買隻半盎司1999年兔佢標價650蚊, 最後佢計930+450俾我, 而一期一盎司牛敢750賣俾我 :)
我在中環都見到個銀幣店, 一期生肖一津800蚊一個 !

Fishng 提到...

狗仔$800我還佢$780都唔肯邊度有$700買啊?多謝嗮.請你飲下午茶都有雀數.

Unknown 提到...

LISA姐,我想買兔年生肖和不列顛銀幣,那裡 有便宜的呢,我上次去東洋,450一個兔,我沒有買,現在有點後悔,估計不是這個價格了


中環的銀幣店在哪裡?是那個瑞士的什麼嗎?
鬍鬚:不如你告訴大家哪裡買便宜的貨啦,不然真的是買貴很多·~

Lisa 提到...

回Fishng,
你買一個兩個佢唔會減俾你的, 因為週圍都無貨 !
我之前唔去佢度買, 因為個時東洋有貨, 第二期一盎司老虎東洋賣 340蚊而佢索價五百幾 ! 但呢次在英國返來後, 只有佢有好多第一期生肖, 而我突然想買齊我家人的生肖幣, 所以800蚊一個都買咗 !
隻第一期狗我無買, 因為我屋企無人肖狗 :)

Lisa 提到...

回Unknown,
好禺然咁發現間舖; 在我去完Kitco後, 行過對面馬路向中環行, 之前我多數唔過對面街, 行到威靈街條路斷咗要行過條路駁回去皇后大道中就見到間舖; 是一舖兩店, 右面是玉石店, 左面是郵票錢幣店 ! 剛好老闆娘出咗去, 但我見到2010樹熊, 所以等咗佢成大半個鐘先買到, 600蚊一個 ! 佢有第一期一盎司蛇和豬, 但豬黃咗又要800蚊, 所以無買 !
佢還有好多第一期生肖不知是10盎司還是一公斤, 無問, 因為都知好貴啦 !
佢都有好多大陸和外國銀幣, 但分唔到真假所以唔會去研究 ! 還有好多2盎司舊版笑鳥, 但都過一千蚊一個 !
有一盎司特別版笑鳥650蚊一個好值得好, 因為ebay 叫價已接近一千蚊或過一千蚊, 我有買一個金龍 !
還有第二期2盎司兔和虎, 但要過一千蚊 !
依家都唔知幾時先可以出去買, 所以益下大家啦 XDDD !
手快有, 手慢無, 因為佢貨源都唔係好多 !

Yan 提到...

Lisa
Are you talking this store?
http://g.co/maps/bfa2u

Lisa 提到...

回Yan,
再行前D, cross Wellington Street, 在新紀元廣場對面 !

Yan 提到...

This one?
http://g.co/maps/ka4mh

Lisa 提到...

回Yan,
就快到啦, 再行前 D !

Lisa 提到...

Oh no,
cross the street and then turn right !

Lisa 提到...

Yan,
Do you see the shop ?

我第一次去過, 而第二次返去時行到呢度差D搵唔返間舖, 以為自己見鬼, 好彩行過班馬線後轉右就見到間舖 !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
國際錢幣,冇記錯既話,個女人姓趙,佢賣既野真係飛禽大咬,2010 樹熊,$600 妳都買?妳唔係打錯字呀?超貴呀,$500賣比妳佢都賺到笑呀,一期豬,如靚仔,800妳都想買?我 $700 賣隻比妳又點話,保證靚仔.再唔係既,妳加多少錢比我同妳換隻二期虎呀?
對唔住,咁話妳,其實想話妳聽買野真係唔使咁心急,咁樣使冤枉錢,不如益吓我,比我賺,至少我仲平過佢地兼有句多謝保真貨.

個批發商佢唔做零售架,所以唔會比地址大家,今日問過佢,所有銀幣沽清,祗剩 1kg,要等返貨.

鬍鬚仔 提到...

Unknown
零售地方,都冇乜幾間有平貨,要買既品種都已有,新貨已冇在平時買慣果幾間,都在批發商入貨啦,順便都會幫 d 朋友搭單買.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
買得個幾個第二度見唔到的銀幣就係咁啦, 如果我係第二度見到平 D, 一定去第二度買 XD !
我上次就係等間舖開門等咗成個鐘, 因為佢有賣第一期蛇和猴, 650蚊一個, 但蛇個膠盒爛咗, 而我自行買咗個盒換咗 !
個老闆娘說, 是最後的, 以後無貨啦 !
所以無同大家講過 !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
咁又係,回想我開始要搵齊一期12生肖剩番果三兩隻,都係好似妳咁買法,直情係不論價,但求比我遇到,諗番都覺可笑.
生肖個膠盒係原裝,爛左冇得配,近似膠盒就得.

Yan 提到...

回Lisa
好似我同你傾緊手提, 你帶我走路找鋪頭, 活型活現.
我都有少許地膽經驗, 但個頭真係集中地, 兩三個鋪位又一間古董, 寶石店, 不容易找邊一間係...

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
你明白就得啦 :)
我依家行商店只會行幣店, 好似著咗迷, 不過我唔會亂買野, 因為成日在 ebay 睇野, 知邊 D 幣先會升值, 而邊D幣多假野 !
我人就係咁, 做乜都好投入; 在1998年學電腦時, 打後十年都只行黃金商場和電腦舖, 真係痴線 XDDD !

Lisa 提到...

回Yan,
有無搵到心頭好 ?

鬍鬚仔 提到...

Lisa
ebay d 野,好多都 over value,反而 yahoo d 野好多時唔到價.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
我間中都有睇yahoo, 不過佢少貨 !

Fishng 提到...

Lisa姐.金拓出咗新銀幣.買唔買得過啊.多謝!

Lisa 提到...

回Fishng,
加拿大記念幣唔平, 不過隻半盎司楓葉是買得過, 不過售價唔可以過288蚊 !

Fishng 提到...

多謝lisa姐.