2011年11月26日 星期六

好好保護銀幣

透明膠盒和玻璃袋仔, 保護銀幣不可少。

當初買銀條、銀幣, 以為只是用來保值, 第日可以當原材料純銀賣出去, 所以無保護它們的意識, 因為實銀就算變黑變形都一樣可以跟重量賣得出 。
但依家買多幾種不同的銀幣後, 先發現它們對收藏家來說有本身升值的能力, 因為愈少發行量的銀幣和愈多人喜愛的銀幣, 價值會高出銀價好多倍, 而愈少傷痕的收藏幣, 也愈值錢, 所以才知道要好好保護銀幣 !

也要多謝東洋老闆娘處理她的銀幣給我的旁樣, 因為她賣的銀幣處理的乾乾正正, 有膠盒裝之外還有一個玻璃袋仔袋住, 唔依有D幣舖賣的銀幣有爛盒還有灰塵 !

透明膠盒是用來保護銀幣跌落地都唔會傷, 而俾硬物壓住都唔會變形 !
玻璃袋仔是用來隔灰麈和防光線的, 咁銀幣就無咁易變黃變黑 !

如果你覺得盒仔太貴, 咁你起碼都要用個玻璃袋仔袋住, 減少銀幣互相磨擦多花痕 !
如果你銀條、銀幣有本身的保護軟膠, 咁就要好好保護個軟膠唔好變污穢, 等第日可以有個好賣相 !

處理銀幣時, 最好唔好用赤手去摸, 因為手上油脂可以留痕, 第日銀幣會出班點 !

膠盒尺吋:
愛樂 - 37mm
楓葉/timber wolf/grizzle bear/Cougar - 38mm
墨西哥天使 - 40mm
鷹楊 - 41mm

(東洋都有賣不同大小的玻璃袋, 可以放到銀條的)

註: 本人不是幫東洋賣廣告的 !

48 則留言:

Master NLP 提到...

早知今日就順便買埋玻璃袋仔
第日又要行多次 :(

Lisa 提到...

回nlpsonia,
Sorry 我貼文貼遲咗; 本來昨天影咗相想寫, 不過遲遲無落筆, 剛才見到Yan 的貼文, 所以快快寫咗啦 !

Yan 提到...

哈哈, 我都有份?
等我再睇下自己貼咗啲乜先...

Master NLP 提到...

看了Yan的貼文了,特別注意到楓葉milk spot的問題. 今日在友盛見到一些楓葉(我估係舊年份的),有膠套密封,但有白斑,仍賣很貴,一個680,一個950.

鬍鬚仔 提到...

友盛 D 野都超貴,唔係咁,何來幾間鋪?

鬍鬚仔 提到...

今日走去好旺角一轉,見國際有隻 1 oz 2期虎,索價 $800,佢仲以為自己賣得好平,叫我上樓上索吓價,心諗,咪當我老襯.

Lisa 提到...

國際依家出名好貴的啦 XDDDD !

Yan 提到...

楓葉都680? 想必是瘋了!
生意唧嘢, 唔係做一次吓嘩

Lisa 提到...

回Yan,
我都見到早期鷹楊, 690蚊一個, 所以妳說, 銀幣好定銀條好呢 ? :)

honson 提到...

燈塔膠盒....好野來...

honson 提到...

@Lisa

請問盒面是否平面?

我用緊的是孤面...和熊貓幣的盒一樣

Lisa 提到...

回honson,
東洋賣的膠盒是平面, 而Kitco賣的是孤面, 但Kitco 賣的尺吋唔齊, 因為上次去無咗 37和38mm, 所以要去東洋行一轉 !

honson 提到...

@Lisa,
明白..我是在淘寶訂反來...一訂就訂左 2百幾個,有唔同size
比愛樂用的38mm就佔多數,楓葉用39.2就少數

Lisa 提到...

回honson,
愛樂 - 37mm
楓葉/timber wolf/grizzle bear/Cougar - 38mm
鷹楊 - 41mm

鬍鬚仔 提到...

Lisa
早期鷹揚,1986年首發第一枚,唔超過 $500,千萬咪買貴貨,唔好送錢比人使,比人搵笨實,我以前使得寃枉錢多,見你地咁買野法都話平,似足我以前咁,真係唔想你地買貴貨.

鬍鬚仔 提到...

kitco賣既膠盒係大陸貨,所以係弧面.

鬍鬚仔 提到...

如果你唔用膠盒裝,你亦可用小型密實袋裝,一個唔夠再套多個,壓出內面多餘空氣,效果一樣, 每百 $7~8,都係既經濟又實用之法,總之就各師各法,銀幣點都要打理,首要重點係防氧化先.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
無人要買個D舊期貴楓葉和鷹楊 :)
我地只是帶出好旺角D銀幣好貴 !
只有東洋有新貨賣, 呢次好似同Kitco買咗貨 :
鷹楊/楓葉/愛樂 - 320一枚
天使/美洲獅 - 340一枚
銀龍一盎司 - 650一枚
貴過Kitco, 但可以方便去唔到Kitco買貨的人 !
好旺角幣商都唔多分一期和二期生肖, 全線差不多價錢, 一期比較合理價, 二期賣貴咗, 所以要買都買一期啦 XD !
照實貨價錢來睇, 大家都預咗銀價將來會大升, 所以價格已同期銀脫節 !

kidthief 提到...

我自己都傻過
買左有花痕廼楓葉狼 59.95USD
自己有啲銀幣都有傷痕依家會好好保護佢地

Lisa 提到...

回kidthief,
有花痕的銀幣都有價, 不過會平D吧啦, 所以只要好好保護新買的銀幣就得啦 :)

Lisa 提到...

半盎司蛇
http://www.ebay.com.hk/itm/2001-1-2-OUNCE-SILVER-LUNAR-YEAR-SNAKE-Series-1-/290636776750?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item43ab4d452e

Lisa 提到...

半盎司兔
http://www.ebay.com.hk/itm/AUSTRALIA-1999-SILVER-PROOF-50-CENTS-LUNAR-YEAR-SERIES-YEAR-OF-THE-RABBIT-KM-501-/360411255675?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item53ea2f537b

鬍鬚仔 提到...

成 150 美金加運費得半安士蛇,買果個正傻仔.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
你成日說人蠢, 但你都想有人用高價買你手上的銀幣啦 XDDD !
大陸D人只係好癲, 一盎司中國發行的銀幣可以炒上去幾千蚊, 而睇來佢地下一個目標是在香港賣的外國幣 !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
我祗係對事不對人,什麼幣有大升值之潛力,排隊都未輪到隻半安士澳洲蛇呱? d 網上個價叫到咁高,無非係度釣魚者,我梗係想他日自己 d 貨有高價脫手機會,但現在確係事實---超貴.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
如果半盎司都可以賣到700蚊, 咁依家一盎司賣780/800蚊都算平啦 XD !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
係網上 d 叫價,有時我睇到都覺可笑,半安士都賣到 700蛟時,祗有兩個情況,1. 1oz 個價已過千,2. 該半安士品種大量被毀,與現實發行量大幅減少,情況跟 1952 年澳門 5元一樣.

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
有貨在手的等明年價格變化吧 !

JulieY 提到...

我想問你地睇ge網上炒價係邊度睇?我想睇D人鐘意炒咩銀

Lisa 提到...

回JulieY,
1. http://www.ebay.com.hk/sch/Coins-/256/i.html?_catref=1
2. http://www.ebay.com/sch/Silver-/39487/i.html
3. http://www.1oz.si/
4. http://www.apmex.com/

isvzaen 提到...

請問你地會用咩布抹銀幣?

我上次係kitco 買隻美洲獅,雖然個職員有用手套,但返到屋企睇時,好似有個白白地既烘,跟住我用綿花棒輕乾抹,白烘散了,但留低了痕,唔知係咩痕,應該唔係花,但我唔敢再抹了,可以清水洗嗎?

Lisa 提到...

回isvzaen,
去銀飾店買摸銀布, 就可以摸掉 !

isvzaen 提到...

邊隻牌子既布較好呢?

Lisa 提到...

回isvzaen,
妳想買好的, 去商埸銀飾店買 !
朗豪坊都有一間 !

Master NLP 提到...

今晚出東洋,只有玻璃袋,38mm想買20個,但只有1個,唯有等新貨.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
睇來我引咗好多人去掃貨 XDDDD !
本來我都想出去換膠盒, 因為買錯size和買多D 38mm, 而依家等下星期先出去吧 !

Master NLP 提到...

回Lisa,問過老闆娘,一個星期唔得,去前請致電.

Lisa 提到...

謝nlpsonia :)

elroy 提到...

你好, 我是最近開始收藏銀幣, 請問一下5安士圓形銀幣的玻璃袋應該買什麼SIZE? 我在東洋問過, 買了一個最大的也不適合, 會不會有其他地方選購? 謝謝

Lisa 提到...

回elroy,
東洋點會無呢 ?
買個半A紙就可以啦 :)

elroy 提到...

請問半A紙是一個SIZE?是不是跟他們說就會明白? 謝謝

Lisa 提到...

回elroy,
一, 你可以帶隻幣去買 !
二, 你都可以買大D袋, 因為一包有好多個, 第日都可以包10盎司和一公斤的幣 !
其實東洋老闆娘一定可以俾到意見你的 !

elroy 提到...

謝謝呀, 因為不太想帶幣去買^^",所以想問問SIZE 上次都有問問老闆娘意見, 可能連膠盒比較大所以不適合, 我下次再過去睇下先, thx!!

- 提到...

孤面盒好似清D

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

Lighthouse 是德國貸, 當然質素好過中國出的孤面盒, 而都貴好多 !
你唔好只貪平又唔睇清楚我寫乜野, 自己去搞到銀幣生白點, 曬咗 D銀幣 XD !
我寫的是自己經驗外, 還有是網友的經驗 !

- 提到...

proof自己有盒,孤面盒都係裝普制幣,暫時未見出白點,而且真係比較清,價錢平好多,就算出白點都冇所謂啦,普制幣都好易出白點,出左都冇所謂

同埋我用燈塔牌裝海龜幣/大象幣都出左白點,普制出白點都阻唔到嫁啦,所以除非貴野冇盒就用燈塔,否則用咩盒都冇所謂

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

除咗透明膠盒, 我會加個玻璃袋保護個膠盒唔好磨花, 再放在密封罐內, 咁就唔會有白點啦 !
儲物膠盒是唔密封的 !

Lisa 提到...

想密封, 也可以用雪汽水的硬膠箱 !
其實一些網友用防潮櫃已証明是防唔到生白點的,可能因為有氣流 !