2009年9月24日 星期四

美國昨晚戲劇性

2:30 後起身睇, 美國唔加息, 美股升 +80
4:30 起身睇, 因為 FED 說唔會大手買美債, 美股跌 -80

金油外匯跟住美股大升大跌, 殺倉殺得好狠 !

今早港股跟跌 -531, 不過我沒睇透方向 !

中冶老公中佐 1000, 而我抽唔中 !

13 則留言:

Kai 提到...

半夜起身睇美市?
LISA姐好勤力喎

ah man 提到...

LISA 姐,你好!
1099+1618各一手, 全數沽出賺到花生錢@@
其實我鍾意吃瓜子多過花生.

Lisa 提到...

大家齊食瓜子花生啦 XD !

ah man 提到...

講開瓜子, 我聽人講荃灣好出名賣瓜子的"六甘記"因投資失利結業左, 可惜可惜, 佢d 瓜子最好咬... 有時真係返工好過投資如果唔理解既話.

Lisa 提到...

點都係正業重要過副業 !
我正業是收租, 副業才是投資金股匯 !

ah man 提到...

Cheap cheap 地正業是反工。希望遲些可以升級

Lisa 提到...

你一定得, 加油 :)

Terence Yun 提到...

Lisa姐
你真係多才多藝,股、電腦都得,勁。

Lisa 提到...

回鹿米館,
唔好讚我, 會面紅的 :)
人, 一定要跟時代, 增值自己, 唔係好快會變孤獨老人 !

Lisa 提到...

回 ah man,
報紙說陸金記開返啦 !

ah man 提到...

Hi 今曰出的新聞?

Lisa 提到...

頭條日報 !

ah man 提到...

一陣現場視察