2012年2月4日 星期六

加拿大野生動物第四隻銀幣


www.apmex.com

36 則留言:

Master NLP 提到...

謝Lisa資料!
Apmex要22/2才有?
唔知Kitco要幾時才有?

honson 提到...

nlpsonia 又有新獵物!

Master NLP 提到...

回honson,少一隻都不成一套啊!

Lisa 提到...

咁希望銀價落多D啦 XDDD !

Lisa 提到...

我覺全銀的銀幣靚過有色幣, 又是9999, 而Perth Mint 因為澳元貴咗, D銀幣要8百多蚊一枚太貴啦, 除非好特別才會考慮買 !

Master NLP 提到...

Lisa,德國網隻彩色britannia 2009賣光啦!2009的design好靓架.

Master NLP 提到...

就算銀價跌,都唔知旺旺有無心情幫我地搞?HK Kitco又唔知入唔入第4隻wildlife?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
妳星期一打個電話去問囉 :)

Master NLP 提到...

Apmex要22/2才有,難道Kitco比Apmex更快?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
唔知 XD !

旺旺 提到...

出第4隻?咁如果等埋我既話。試下3月頭攪次團購啦。
希望到時係慶祝大步襤過
依家俾人查緊。無心情

Lisa 提到...

回旺旺,
等妳搞掂自己野先啦 :)

Master NLP 提到...

旺旺,唔搞團購我都希望你平安無事!大步襤過!

旺旺 提到...

Lisa. Nlp 謝謝 : )
剛剛. 見到ampex仲有57隻canada wolf
唔知會唔會等埋我

Master NLP 提到...

旺旺,Apmex隻wolf貴wor(USD58.70).德國網平D,不過訂開邊度就係邊度買啦!

Macy 提到...

前三隻都有買,呢隻一定要買喔,多謝Lisa姐提醒 !!:D

小C9 提到...

旺旺,
唔係好知你發生咩事, 但都希望你件事早日解決, 平安無事!

小C9 提到...

MASTER NLP,
你有冇試過喺德國網訂過野呀?

旺旺 提到...

小c9.nlp.
雖然德國網係平少少。但佢地未試過運貨到香港
連稅點減都係大概係咁
我覺得自己訂試少少無問題。

但做團購。要負上的不確定性唔少
錢銀出錯或郵運有誤。攪手要承擔的責任太大
我未有信心

小C9 提到...

啱啱發現PERTH MINT 既LUNAR GLIDED SILVER COINS 全部冇哂, 舊年年中仲係任買唔嬲(以前幾隻都好多貨), 今年過咗年就一次過比人買哂. 勁!

Master NLP 提到...

回小C9,德國網我都未訂過,佢地都未試過ship來HK,唔知佢地做得好唔好.

小C9 提到...

Master NLP,
Thx. for your reply. :-)

chihou 提到...

"旺旺,
唔係好知你發生咩事, 但都希望你件事早日解決, 平安無事!"

x2

kidthief 提到...

旺旺

all the best

鬍鬚仔 提到...

旺旺
平安無事,大步襤過.

Lisa 提到...

又是純銀塊和靚銀幣的問題 XD !

BrotherJohnF 說 Moose :

http://silverdoctors.blogspot.com/2012/02/silver-update-canadian-moose.html#more

Master NLP 提到...

Lisa,你介紹的G網個premium比apmex低D.
另apmex隻wolf加左價,都加得幾多.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我都見到 :)

Lisa 提到...

上次在apmex買貨的價錢, 現只可以回味 XDDDD !

Master NLP 提到...

上次鬍鬚仔猛咁催人都有道理. 而家仲覺得好好笑! XDD!

Lisa 提到...

個兩晚趕計數成兩點先訓都值得 :)

鬍鬚仔 提到...

而家價錢跟第一次差無幾,上次祗恨流動資金太少,買野要就住就住,不過今次 a 字網徐左野生動物及海龜外都冇乜心水想買,反而 g 字網見到兩樣係好想買,幾時圍內先搞一次先?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
須等旺旺搞掂自己野先 !
如果你做莊都可以, 但我就唔得啦, 會俾老公鬧死 !

鬍鬚仔 提到...

Lisa
我英文咁鬼屎,自己攪錯好地地,攪錯人地既......三幾個人還可以,都係制唔過,嘻嘻....

Yan 提到...

Kitco(HK) may introduce Moose into Hong Kong.

Lisa 提到...

回Yan,
好消息, 咁要睇邊度平 D 啦 :)