2012年2月22日 星期三

NOW 財經台 : 王冠一說金

高盛報告預計金價升勢今年會放慢, 不過可以去到1940美元 !

王冠一說, 美元升而金價都可以升的, 所以 1940美元一定可以見到 !

8 則留言:

honson 提到...

"美元升、黃金一樣升"王sir經常都咁講

Macy 提到...

Macy前幾日想再買多些金/銀條(Bar)作收藏,但有位銀行做投資的朋友叫Macy等過左三月中先好大量入貨,所以最後只係在利昌買左小量金銀條,想請問各位金銀達人對金銀價短線的睇法,是否三月中前有機會像我那位朋友所說會下跌呢?

singwin 提到...

If Greek really default on 20 March, there may be a short-term deflation period where the dollar will go up and everything else drop including the metals.

Just like in 2008 gold dropped from 900 to 700. But it recovered in 2 months time.

But I will not count on this chance to buy cheap gold. Catching a falling knife is not for most people.

Does it really matter if you bought gold at 900 or 700, compared to the price today?

Next year gold at 1750 will be very cheap.

just my 2 cents.

Lisa 提到...

回Macy,
singwin 說得好岩, 因為無人知如果歐洲爆煲, 金銀會有乜反應 ?
好多人以為, 可能會好似2008年個時, 美元升, 其他野跌, 但昨晚大家已見到, 美元升, 金銀都可以升的 !

Samuel 提到...

如果持有的貴金屬比例讓自己深感不安,又擔憂現價太高,不妨小注先買一些。如果之後价跌可以拉低平均价,价升則可慶幸買到過平貨。總之做人自己開心就好。

Charen 提到...

王sir次次都咁準, 又買唔到平貨了

Macy 提到...

回Lisa姐和各位達人,
先多謝各位意見,Macy沒有不安,只係好奇想知是否會有跡象可以預測金銀價,其實Macy前幾日已經買了一些金銀條,另外台灣親戚買的銀幣都已經收到了,其中加拿大鹿/2012非洲象/澳洲大海龜等等,都係Macy最鍾意的 !!:D

鬍鬚仔 提到...

我以銀幣為主,唔理金銀價,遇到喜歡或有投資價值的幣會買.