2012年2月25日 星期六

環球宇論:瘋狂年代 必買實金

金銀甲喜歡見到的報告 !

蘋果日報

越來越多迹象顯示,美元作為儲備貨幣的地位正面臨考驗。( 1)過去一年,很多國家大手買金,光是第三季已達 148噸,是 40年來最多!( 2)雖然中國沒有大肆沽售美債,但俄國明顯減持,印度亦減磅一成半,同期間,聯儲局資產負債表增加 5000億美元,減持趨勢會否一如戲院起火,一聲叫喊即令所有人擠向出口?( 3)印度正與伊朗以金換油,若每年 120億美元之交易以金為單位,將標誌美元「油元」地位動搖,亦可能是黃金作為替代品的開始。中印、中俄、中日已起步以自己貨幣為貿易計價,亦長遠對美元流通量不利。

動盪年代應持商品

技術分析未必準,但金價的階梯式上升,卻有驚人的準確性: 1931至 1966年這 35年踏上階梯後金價一直平穩; 66年開始升浪至 2000年方完成另一周期,用了 34年;再早些 1860至 1931年剛好 71年,即兩個 35年循環。如此計算,下一周期會於 2016年前後見頂, 2035年完成。以 66至 80年之升幅計( 18倍),下一波頂豈非 5000美元?

在動盪的年代,筆者覺得起碼應有一成資產為「真金白銀」,總比可貶值至零的紙幣安心。當年投奔怒海的越南華僑,是以甚麼換取自由的?因此,買實金應為審慎投資者的首務(紙黃金/ETF要靠兌現,切勿在此重要問題上偷懶)。

兩百多年來金銀價比例約為 15倍, 1872年後升至 43倍。如下一浪瘋癲如 80年應有機會由現在的 51倍縮至 30倍左右。若金價由 1700元升至 5000元(兩倍),銀價可能由 34元升至 167元(四倍)。

王震宇
Bricks& Mortar分析員

27 則留言:

honson 提到...

筆者係套用馬田大師的黃金遁環理論,
夠另類,

Macy 提到...

很好奇,分析員一唱好昨晚金價就回軟...是巧合還是另有原因呢? 未知各位達人有沒有呢方面心得可以分享一下呢?

Lisa 提到...

回Macy,
https://tw.money.yahoo.com/news_article/adbf/d_a_120224_1_30v6o
紐約黃金期貨本週首度收跌,主因美國經濟顯現回神跡象,侵蝕黃金的避險需求,反觀紐約期銅則攀上1週高點。

官方數據顯示,美國1月新屋銷售超乎預期。湯森路透/密西根大學美國消費者信心指數終值則意外升至1年高點。MSCI AC世界指數漲勢擴大,攻上6個月新高水平。紐約金價過去3個交易日累漲3.5%。

佛州T&K Futures and Options總裁史密斯(Michael Smith)表示:「有些獲利了結浮現,而且我們正見到部分資金流向股票等風險較高的資產。在過去幾個交易日勁漲下,金價正稍作喘息。」

Chic Wong 提到...

仲未買真係越黎越心急,至少開左個頭先!!
下禮拜一定要買到,回軟岩哂!我人生的第一個金幣!
最衰下下要過海先得,好唔方便!九龍都有銀行賣金就好!

旺旺 提到...

剛去LPM買了moose, 龍幣,密封楓葉
鹿 311.61,龍幣503, 密封楓葉306.74
要先在大堂登有點麻煩,出示有相的證明文件 (不一定是身份證),然後接待會派一張上樓證,用來按電梯同開門.同時,接待亦會致電LPM話有人會上去,問lpm到大堂接客人定俾佢自已上.當時lpm接電詁的說佢會5分鐘落大堂接我, 於是我就等了5分鐘. 5分鐘後無人落來, 我再打電話上lpm,佢叫我自已上12樓.
到12樓, 我用剛派的訪客卡拍開大門,準備找1203室.行了一圈. 每間房都沒有房號 !
只好出番去lift 口,再打電話俾lpm,搵人接. 接電的話剛好有客,而office只有佢一個人,叫我在lift口等等.於是又等多5分鐘. 終於有一個外藉人仕自稱Daniel出來,帶我進入辨公室
整間office大約一百呎,有幾張桌同椅子及電腦.
Danial說平日office會多個一個staff,是不需要客人在lift口等的,
順利買了moose, 用網上美洲獅價,而龍幣,網上價是783.78, 我說貴過kitco很多,亦話我之前前打過電話來,是可以用平過kitco的價買的,於是Danial按下計數機, 503, 平過kitco的網上價509.65, 買入.
每隻鹿幣,都幫我用獨立膠套套好, 抵讚.
密封的楓葉,要幾多剪幾多出來,價格306.74, 平過中銀網上價312, 及kitco價313.21 (不密封),既然平過呢兩間, 買入.
整體而言, 每隻幣都平大概6元, 除左係要在大堂登記同上到12樓帶入去,有少少不便,希望只係星期六職員少先如此,搵日平日再上去睇睇, 其他的滿意.

Master NLP 提到...

前投行分析員籲持有黃金,有趣!

Lisa 提到...

謝旺旺報料 :)

Lisa 提到...

旺旺,
想問楓葉乜年份 ?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
愈來愈多人投向實金, 而投行人都要向現實低頭 !

小C9 提到...

多謝旺旺分享.

Master NLP 提到...

Lisa,lpm的客戶都有來自附近投行的職員.
王震宇已經離開投行自組公司,所以可以講真說話.XD!

Master NLP 提到...

恭喜旺旺買到靓幣!

旺旺 提到...

Lisa,
楓葉是2012年的.

Lisa 提到...

謝旺旺 :)

honson 提到...

旺旺...
我約左11點.買完之後,
鬼佬原來落樓下接你....

卡卡

旺旺 提到...

加拿大灰狼, APMEX 也返了貨.
之前沽清的.
不過要75.44美元, 唔計運費都588元,
好似貴得過份.
http://www.apmex.com/Product/59085/2011_Canadian_1_oz_Silver_Wolf_Coins_Wild_Life_Series_.aspx

Lisa 提到...

回旺旺,
apmex 都好識賺錢, 慢慢無平幣的啦 !
其實 Gainesville 平過 apmex, 不過貨類少過 apmex !

Master NLP 提到...

回旺旺,apmex大幅加價!之前好似5X.XX美元.
咁從台灣訂返來仲抵.
上面價還未包括電匯費.

Master NLP 提到...

truney的灰狼,好似剩翻3枚.

小C9 提到...

NLP,
好多人搵緊隻WOLF,想集齊一套.

Master NLP 提到...

回小C9,
Sure! :)

小C9 提到...

旺旺,
隻WOLF 咁貴,唔值囉.

DC 提到...

請問大家, Perth Mint 果套 2012 Lunar Dragon 1oz Silver Rectangle Four Coin Set 值唔值得買? 因為我覺得套幣好靚, 同埋只有 3000 套。THX!

Lisa 提到...

回DC,
你不如問下 honson 可唔可以讓俾你 ?
因為 yahoo 拍賣都賣得好貴下 !

Macy 提到...

多謝Lisa姐講解和詳細分析,Macy又學到多一點點了!!:D

wahd 提到...

入左120 隻封套風葉!
免費送多兩隻!

Chic Wong 提到...

求問Macy, 台邊間好的呢,聽講話truney有氧化,丰榮好定咩玹麗好,除左台要報關外,係咪無咩其他特別?帶入香港應無問題吧

chic wong