2010年5月14日 星期五

將來還可以一萬蚊樓下買到1oz金幣嗎 ?

恒生銀行報價

中國銀行報價

7 則留言:

nothingklism 提到...

點解BOC 1 條會平D ? 有乜大分別? 我想買4,5 條呢 :)

thanks, Lisa 姐

Lisa 提到...

你不如打個電話去問下先, 可能要預掟或要一早去, 因為我去過幾次都話無貨, 次次買得個一兩個金幣, 曬氣 !
都唔明點解有人說可以一下子買 50/60個 ?

nothingklism 提到...

金條受認性好似比金幣大, 點解唔買金條既?

謝謝提醒 :)

Lisa 提到...

我在約7700去銀行時無金條賣, 凈得一個金幣, 無得簡 ! 個時金舖就有金條賣, 但差價是三百蚊一両, 有五両金條和一両金粒, 因為都係計三百蚊差價一両, 所以我簡金粒, 因為第日拿去賣時唔曬一次要沽出五両 ! 第二次去銀行有五個金幣, 但價格已升去8800, 所以好唔甘心要俾多一千蚊一個, 只買咗三個, 後來後悔唔買曬五個 XDDD !

nothingklism 提到...

哦! thanks!

我明白你意思了, 原來係流動性問題, 其實除非錢太多, 否則都好難一次買幾條五両...

上星期一時我已經打算買3-4 條金條, 不過要返工冇時間去呢.. :(

Lisa 提到...

買實金, 唔係你想買幾多就有幾多俾你買, 要剛好有貨先買到 !
所以我當初只買金鉓, 因為貪方便在樓下商場就可以買到, 又可以送禮俾親人 !

nothingklism 提到...

我明白, 其實我識人留金比我, 反正都係幾條咁小... :)