2011年10月2日 星期日

澳洲銀袋鼠

Joe網出現誤道人政治文章, 歪曲事實, 睇都睇壞人, 不如睇下靚銀幣好過 !




澳洲銀袋鼠是 Royal Australian Mint 發行的銀幣。因為是限量發行, 而又年年有唔同的設計, 所以也好受收藏家歡迎 !
澳洲銀袋鼠是由1993年開始發行, 所以最舊的是1993年出的, 而發行量如下:
1993年 - 72,853枚
1994年 - 44,996枚
1995年 - 72,850枚
1996年 - 49,398枚
1997年 - 72,850枚
1998年 - 49,398枚
1999年 - 30,185枚
2000年 - 35,426枚
2001年 - 45,638枚
2002年 - 22,876枚
2003年 - 20,680枚
2004年 - 2006年 - 枚數不詳
2007年 - 15,000枚
2008年 - 20,000枚
資料來之www.apmex.com

好旺角中心東洋有賣由580蚊起, 而愈少發行量的銀幣價格都會愈貴。除咗普通版, 也有一些特別版, 而價格都會貴過普通版 。

27 則留言:

Master NLP 提到...

Lisa,17年前的絕版銀幣,賣580元我也覺得合理,未來應該還會再升值:)

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我買個時都朦查查, 唔知發行量咁少, 大家只關注Perth Mint 的銀幣; 早知買多幾個 XD !
依家去Royal Australian Mint 買新出版的都要賣六百蚊之上 !

ket 提到...

唔該 lisa, 無時間去check.. 上次問是想要這資料!謝

這幾天都無時間去,上次東洋都是買得四個龍@550..看您地講現在唔得了!

Lisa 提到...

回ket,
東洋老闆娘說, 一盎司龍幣唔返啦, 而吉祥都有, 賣650一個 !

ket 提到...

Lisa,
上次東洋老闆娘說...第一水500, 第二水550, 第三水580.........之後好難返貨。她說今年的龍好多人買!

隻銀袋鼠ok war..

btw, 我見yahoo HK 有無銀海龜,不過好似要6xx,都好貴!

honson 提到...

我都見到....心思思都想入

honson 提到...

今年Perth Mint隻龍出30萬隻,但就有3百萬隻訂單,
台灣網站都有講,
http://www.booksilver.com.tw/

經過兩、三週來密集地與我們的國外供應商洽詢,日前接獲通知已有一批為數不少的1盎司2012澳洲龍年銀幣釋出;然而,各家大盤商刻意哄抬的結果,目前1盎司2012澳洲龍銀的國際行情,仍普遍高達國際銀價的3倍以上。
這樣的離譜價位,已經有違本公司致力推廣的白銀保值抗通膨理念;因此我們忍痛決定:除非未來2012澳洲龍銀回歸合理售價,我們才會加以引進。在此對所有期待本公司的朋友們說聲:不好意思,讓您失望了!敬請各位多多包涵,我們確實盡力了。

旺旺 提到...

7月時我都在東洋買左1994年袋鼠,$550,當時覺得比熊貓貴咁多,唔抵,依家睇埋產量,又ok喎。

不過我懷疑收藏價值一般!因為今年銀幣展,我見有一個外籍人出售成疊袋鼠幣,買69澳元,但好似無乜生意
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
個位洋女人賣俾我500蚊一個, 是成個場唯一銀幣上面有寫重量和有純度的銀幣 !
我無提起, 因為見佢得幾個, 驚後來的人要失望就唔好啦 XD !
其實Royal Australian Mint 真係無 Perth Mint 咁出名 !

Lisa 提到...

回honson,
想平就去Kitco 買一公斤的銀龍啦 :)

旺旺 提到...

Lisa,佢 標aud69,肯500蚊買俾你,
早知我都講下價啦XD
我見同東洋差唔多價錢,睇兩眼走人

Lisa 提到...

回旺旺,
係呀, 佢先說 533蚊一個, 我說可唔可以平D ? 佢指一指枱面說: 我得咁多咋 ! 但俾錢時佢都收咗我 500蚊 !
我旁邊有位先生在望住, 我同佢講, 呢D係真銀, 因為有寫住 !
我驚佢會在我走後買曬 D 貨 XD !

Yan 提到...

Perth Mint is the only mint in Australia on list under London bullion market association (LBMA) and Royal Australian mint is not, although it's name "Royal" sounds great...

I think the captioned coin is regarded as collectible or numismatic and not usual commercial coins.

Osker 提到...

Hi Lisa,

What you think about this one? sold at spot price +$16 ($AUD) http://www.bullionbaron.com/2011/10/stunning-pamp-lunar-dragon-bars.html

Anyone interested?

Lisa 提到...

回Osker,
唔會買銀塊啦, 因為太多種類啦, 只會買多一些半盎司銀龍幣 !

Lisa 提到...

回Yan,
唔緊要啦, 買得個幾個, 第日送俾D仔女, 佢地實好開心姐 XD !

旺旺 提到...

雖然金銀幣唔知有無一曰再成為貨幣,但金銀甲虫可能已經對計算價值聯系了
話說前兩曰我跟老公買了兩架摺單車,想多做運動,兩架車加埋要1萬蚊,好貴,我諗緊貴定平,係諗緊差唔多儲少左一個金幣,老公就話兩架單加埋25kg,金幣得1oz,買兩架車抵d。
結果我好唔捨得同好肉赤付錢。
同埋對老公講實金實銀係對牛彈琴,一丁點都get唔到。旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
我老公都係唔多重視金銀, 不過我認為, 投資單車是好投資, 因為將來資源短缺, 所以單車價格只會愈來愈貴 !
單車又可以用來做運動對健康有益處, 而將來可能是代步的工具 !

Yan 提到...

旺旺

keeping work out is good but must be undergoing in a safe place.

Recently, some serious accidents occurred related to cycling on road.

Take care.

嘉芙蓮 提到...

good good good! i found some Canadian souvenir coin of Ottawa inside my mom's stuff when i moved! but also duno value yet.

Lisa 提到...

又恭喜嘉芙蓮, 妳媽留咗好多銀俾妳呀 :)

ANN 提到...

上商個賣金page 多左d野......紙黃金!

http://www.shacombank.com.hk/scb/b5_finance_rate_goldcoin_prices.html

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
實貨短缺, 所以D銀行和金融機構會大力推紙金紙銀, 而去購買的大多數散戶會在呢個黃金大牛市中輸錢的 !

kidthief 提到...

its beautiful
congratulations!

honson 提到...

股市無得抄,未走去抄黃金,

Master NLP 提到...

上商的9999的spread拉闊左.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
實貨溢價只會愈來愈高 !