2009年9月18日 星期五

唔好被勝利衝暈頭腦

賺到錢, 以為自己是股神 !

2009年美元跌, 股匯油金都升, 賺到錢是好平常 ! 如果你今年到今日為至是輸錢的, 咁你就要好好檢討自己的投資技術的啦 !

本人自知無可能得到最快同最新訊息, 又唔係國際基金, 無可能 mon 住投資界的動態, 所以只可以讀網上財經資訊來決定投資 ! 所以賺到錢是要多謝發表正確財經訊息的作者 !

到今日為至, 本人投資 :
澳元盈利 12%,
股票組合盈利 42%, (唔計已沽出獲利的股份和股息, 因為已入賬去流動資金),
實金盈利 22%,
總計成個流動資金利潤約 20%, 好過 2008年的 13% !

註: 利潤應每年計, 唔好俾個 D 十年賺幾百個 D 組合誤導, 以為人地好勁, 計返年期又係得幾十個巴仙呢 !

13 則留言:

richmapoor ma 提到...

都賺了不少的呢!

叻!

Unknown 提到...

今年賺錢...真的多又多...@@

Lisa 提到...

回富媽和 stanley,
2009年賺錢無難度, 因為專家已告知, 美元會跌, 而金價會升 !

ah man 提到...

賺錢無難度.......只有lisa姐說!
@@. 丫、、我仲有排捱呢

Lisa 提到...

Timing 好重要呀 :)

ah man 提到...

Timing. 同意,一定要記住。
希望早些可以財務自由再去選擇返吾返工^^

Lisa 提到...

如果我指出你錯處, 請你唔好嬲 :)
1. 你買佐轉身慢基金, 而我無 !
2. 你在高位無沽出股票, 而在低位又無買入 ! 而我有 !
3. 你同我一樣在金價第二次衝 1000 時有沽實金, 但在低位你無買返, 而我有加碼買入 ! 呢次衝第三次破頂就唔好再沽啦, 要等通賬的來臨 !

ah man 提到...

同意.
最錯是買了fund. 得到教訓.
底位無買stock是那時我focus左去買樓收租的事。家人對我想買樓收吾支持.樓市一轉又再上,呢次教訓是機會和timing,家人對我影響都好大.sigh. 所以多睇書希望increase信心和理財知識.
金我仲有未沽吖.

上年貨已到家鄉,雖然吾等錢用,但都想緊放吾放

ah man 提到...

現在買什麼都吾比佢地知@@吾想比人影響

Lisa 提到...

我老公都係, 成日阻我買金, 一路說, 妳已買好多啦, 唔好買啦, stop 啦 ! 所以我去金舖先要飛甩佢 XDD ! 唔係我手上的實金唔至咁少 :(

我都驚大市快見頂, 不過唔知幾時, 唯有睇住線圖做決定 !

ah man 提到...

你已經比我好好多.
每逢大跌市阿媽在四點好忙時打來說好驚,actuarlly she already bought some stock ,she phone to me is for reduce her 壓力渣.阿媽都係金話,現在三四時吾聽佢電話

Kai 提到...

利潤應每年計, 但亦應要計下平均數.
今年尾前我可能清倉, 要返CASH, 因為下年我覺得係通縮多過通脹

Lisa 提到...

回 Kai,
見步行步, 下年唔會是好年, 所以要有心理準備 !