2012年12月5日 星期三

LPM 新 Office

今日有事須出九龍, 所以順道摸上去中環 LPM 新 Office, 而無預約 !

都爹利街是雪廠街向山個方向行的一條 parallel 街; 本人因為第一次去, 所以行錯去咗海個邊, 要行返轉頭搵咗十幾分鐘先搵到 ! 轉入都爹利街你會見到大大的字: 都爹利街一號, 而印刷行就在斜對面 !

上到去禁門鐘入到去好似去咗睇醫生咁, 須在 waiting room 等前面個客, 而因為佢地剛搬, 所以得一張椅, 呢樣是明白, 佢地以後會有多些坐位, 不過希望佢地都改善空調, 因為如果要再等多十分鐘, 我諗我會焗暈 ! 佢地都應該做些隔音, 因為外面可以聽到內面講野 !

Kitco 有三個房, 而LPM得一個, 所以一人多, 就要排大隊啦 !

老闆 Niel 都幾 nice !

買咗2013樹熊 302蚊和 2013笑翠鳥 302蚊 !
呢些貼銀價銀幣, 送人當聖誕禮物又得, 自己當投資儲又得 !

4 則留言:

honson 提到...

Lisa姐咁快就去現場觀察......^-^

Lisa 提到...

回honson,
如果我個日唔去, 又唔知幾時先可以去啦, 因為我二仔個晚帶咗老婆和仔女返來 ! 個晚BB開始發燒, 第二日要睇醫生 !
抱BB時佢對住我咳, 而我個時說, 你唔好傳俾女麻女麻, 點知就中咗招, 5號晚開始又嘔又瀉, 呢兩日病到七彩 !

猛虎勇士 提到...

小心身體呀,睇新聞,呢排週圍都有新流感。

Lisa 提到...

回猛虎,
我今日好過昨天好多啦, 已經無咁辛苦又可以上下網啦 XD !