2012年12月28日 星期五

中國2013熊貓1盎司銀幣

昨天同SCS交收, 終於可以取返2013熊貓1盎司銀幣, 而要多謝熱心幣友把版貨拆出來分, 經SCS派發, 所以只須俾 316蚊/1枚, 而粒粒是靚貨 ! 

也要多謝 Ivan 的義務交收 !

1盎司圓形銀質紀念幣為普制幣,含純銀1盎司,直徑40毫米,面額10元,成色99.9
%,最大發行量8000000枚

12/12/18寫:

剛剛推出是 380蚊1枚, 而東洋賣360蚊(網友早排說) !

今日SPC同民生合作, 以優惠價 320蚊1枚俾SPC客戶購買 : silverpocketclub.blogspot.hk

如果自行上民生買一版30枚, 就 316蚊1枚 !


22 則留言:

Silver Pocket Club 提到...

Lisa, 謝謝推介.
旺旺

Yan 提到...

自己買仲平過會員價!

honson 提到...

有人話版貨冇保証,哈哈哈

Silver Pocket Club 提到...

Honson兄

你这样的大户,自然是买版货啦^-^。

都是一样的货,哪种质量好见仁见智,我个人就觉得差不多。只不过需求不同,多一个选择总不是坏事。

Samuel

Silver Pocket Club 提到...
作者已經移除這則留言。
honson 提到...

13銀貓.. 前前後後經我手同民生買..都有7版..

質數都無問題....



Silver Pocket Club 提到...

Honson兄

果然是大户!给一个赞先

我们选择民生谈合作,就是因为我自己过往买过不少金银猫,质量一贯满意,所以才敢推荐给网友。多你的经历证明,大家可以更放心。

其实民生虽然过香港时间短过大洋,在国内却是平起平坐的早期大币商。

Yan 提到...

為網友謀求利益
由380減到320確係很吸引

但亦應該讓網友知道
原來民生可以讓街客316也買到這個事實
“多一个选择总不是坏事”。。。

honson 提到...

Samuel 兄

有時出post都要諗下先..
乜野叫做...

" 絕不是自己以平幾蚊買一兩板回來剪開。 然後分俾大家可比較。"

唔係.係又寫唔係又寫..至得架

Unknown 提到...

今年隻銀熊貓都幾靚呀!

我都買左, 有幣友用316好價分左D俾我呀!

不過, 上民生買野,其實做唔做會員都無咩分別, 佢地都唔使登記返個會員的電話號碼呀!!

Silver Pocket Club 提到...
作者已經移除這則留言。
DC 提到...

點使找錢啫, 除現金外,民生可用 EPS 架!

Lisa 提到...

回旺旺,
其實散錢好易解決姐, 叫大家帶散錢上去就得囉 :)

Silver Pocket Club 提到...

Honson兄,

你引用的這句話並非我寫,文筆不同一目了然。其實這句話我讀來都確實是多餘,有所冒犯,我代旺旺向你道歉!

Yan大大,

版价316,我以爲是公開的信息,所以開始未寫。現在已經在SPC的文章中加入,多謝你的建議!

其實上個星期我就和Lisa姐聊過,我們的主要目的是為那些只買幾枚的散客服務,你們這樣的大客,當然是自己買版貨啦^-^

Samuel

Lisa 提到...

回Samuel,
我有提意你地試下講低個價錢, 因為銀價跌, 而新幣無理由貴過舊幣, 而300蚊是合理版價 !
我又說過要用版價賣俾大家才是最公平的, 所以為咗個4蚊, 實有D小器, 做唔到大公無私的效應 !

Silver Pocket Club 提到...

Lisa姐

如果我們花那麽多時閒精力的目的就是爲了去賺4元一個幣,豈非貽笑大方,要被你Lisa姐笑掉大牙?^-^ 我自己不認爲這4元的差價是什麽大問題,瑕不掩瑜。其實再做成$4的禮券回贈都不難,只是需要時間處理后再公佈。

至於價格將來是否會到300,如果參考龍生肖就不是無可能,但如果參考蛇生肖現在的價格就比剛出時候貴了10%+。因此都是想等的人可以等,不想等的可以先買幾枚把玩。

SPC提供的是一個選擇權,而花了那麽多時閒精力去組織,自然會落力宣傳(當然也多謝Lisa姐發佈消息),歡迎大家提出各種建議,我會在可以改進的部分盡力改進,比如Yan大提出的提供更多市場信息。而是否參與,全凴各位網友各自的判斷。

Samuel

Lisa 提到...

回Samuel,

不用謝, 因為我只會按照實情寫出來, 也只會介紹平靚正金銀幣 !

Lisa 提到...

我都經熱心幣友買咗316蚊1枚, 經SCS免費派貨, 不過沒得閒出去取貨姐 XD !

Lisa 提到...

睇來合理價300蚊遲D可以做到, 到時再買 !

Yan 提到...

2013 一安士 熊貓
Lisa 說的$300一枚出現咗!!
$295都有

30 枚或以上 $305
60 枚或以上 $300
100 枚或以上 $295

Yahoo 本地網站有售

買幣唔洗急!

Silver Pocket Club 提到...

Yan lisa
買幣是唔使急的。 : )


這間店不是現貨的。
要訂。 請留意






Lisa 提到...

回旺旺,
我只會出去買現貨, 唔會在網上訂 !
如果有得平會買多D, 無得平就算數, 因為已有幾枚在手 ! :)