2008年9月11日 星期四

對另類投資的看法

鑽石, 寶石, 玉石 - 吾識分真偽, 吾識估值 !
古董, 名畫 - 吾識分真偽, 吾識估值, 無地方收藏 !
郵票, 鈔票, 錢幣 - 吾識分真偽, 吾識估值, 無地方收藏 !
酒類 - 吾識分真偽, 吾識估值, 無地方收藏 !

所以只會投資在

    物業
    外幣, 人民幣
    人民幣債券
    純金
    股票

8 則留言:

ah man 提到...

咁, 基金, ELI 之類呢 ?

人債中左2手! 忘記左果銀行名 ~~
明天去申請中國銀行的 ~

Lisa 提到...

基金, 已說了轉身慢 !
ELI, 買賣期權好過 !
建行人債我沒知中幾多添, 明天有人民幣定期到期, 才去申請中銀人債, 順便問下 !

ah man 提到...

我真係慾哭無淚 ~~ 謝lisa姐給我2大金句 ! ^^
我講過, 唔會再買基金! 二捌零零除外 ~
已申請中銀啦 ~ 中銀2年期多過建行0.01%的.

Lisa 提到...

建行人債同老公中一人一手 !

ah man 提到...

早,
中國銀行終於都威番次 ~
怕且你們不是一中一呀 XDDDD

Lisa 提到...

我呢次選佐三年期3.4%息 !
個職員說, 呢次無乜人申請, 可能中籤率會高 d !

ah man 提到...

2款都有申請呀 ~ 2抽2年, 2抽3年 ~
如果抽到的話, 手頭上冇晒人仔, 安樂晒 !^^
中秋節快樂!

Lisa 提到...

中秋節快樂 !
今晚出去睇花燈 !