2008年11月10日 星期一

銀行沒得到教訓

剛才去恒生把一個月澳元定期轉做兩個月澳元定期, 另外有個職員在 teller 旁加口 :
職員 : 要吾要做三個月, 息會高 d ?
我 : 我見到(網上)三個月低過二個月息啊 !
職員 : 可以俾高 d 息妳的; 一個月有 1.x%, 第二個月有 2.x%, 第三個月可以有 4.x%, 須睇澳元波動 ......
我 : 呢個吾係掛鉤哇 ?
職員 : 吾係, 係睇澳元到時升定跌...
我 : 甘, 政府保吾保先 ?
職員 : 吾保, 呢 d 吾保.
我 : 甘就係掛鉤囉, 我想只做普通定期, 要做二個月的 !
對在我旁邊的老公說 : 有無搞錯, 依家總 sell 呢 d 野 ! 所以入來都要打起十二分精神 !

沒有留言: