2009年1月2日 星期五

2009 投資策略

好多人都估計到, 來緊 Obama 會上場, 可能有希望可以救到經濟, 所以這一月美元美股都會向好, 但如果以後數據無改善, 美元美股就會俾人狂沽 ! 美國政府在篤手指買起大量就來破產資產, 睇怕前景不太樂觀, 這樣美股見 4000 都不出奇 ! 所以我覺, 宋鴻兵的預測有可能發生 !

本人一向是分散投資的, 所以會繼續舊年尾的佈署 :
全個資產 : 三分一是流動資金, 三分二是物業
物業分佈 : 三分一在中國, 三分二在香港
流動資金分佈 : 三分一是港元, 三分一是人民幣(包括人民幣債券), 三分一是外幣+股票+實金
呢個佈署, 吾會發大達, 但可以頂到通縮又好, 通漲又好 !

2009 買賣會是, 高位(高過 1000)賣出一部份實金, 低位買入 ! 股票只會在超低位買入, 賣出在下一個大牛市 !

12 則留言:

richmapoor ma 提到...

Liza,

HAPPY NEW YEAR!

一年之計, 冒昧請教一下:

1.金的走勢;
2.內地(特別是深圳南山區)的樓價的看法.

Richmapoorma上

Lisa 提到...

富媽,
新年快樂 !
吾好講請教啦, 大家只是討論 !
金價睇來會, 因為美元有好多不明朗因素, 成為資金的避難所, 所以會向好 ! 我睇過 rightsidevalue 貼出來的圖, 只要金價能企穩 850, 就可以再展開升浪去一去 1000 美元. 如果美國再出多些壞消息, 金價有機會試更高位. 如果升勢到時太急, 就在高位有機會回吐, 所以到時可以炒一轉, 但預防睇錯市, 我只會到時沽出一半, 因為如果大通漲來臨, 金是一個保值工具 ! 我舊年七月時都是在 8860 沽出了一部份實金, 而在九月平一千蚊買返 ! 但是否金可以去到如有些專家說的 2000 至 5000 美元就吾知了 ! 如有水晶球一定發大達 !所以我不會用全個身家去冒險 !想搞到你們心煩意亂, 又有專家睇金會跌去 300 美元 ! 所以自己去分折是好重要的 !
說到南山樓, 我沒去過南山, 但睇資料, 南山是豪宅區, 好多香港人在高位買佐樓, 因為是深圳最貴的樓, 但比起香港還是平, 07年 2500 至 3500 元一呎, 比起香港的 7000 至一萬蚊一呎 !因為樓價跌, 所以南山是負資產重災區 !
依家如果可以用半價買, 當然是好平啦 !

Lisa 提到...

加多句, 如果想在大陸買樓, 可以等一等 Obama 上場後的發展, 如好似宋鴻兵說的, 9月美國會爆商業債券, 到時在最壞時刻買樓是最好的時機, 當然自己要預多些資金, 如四至五成首期 !

richmapoor ma 提到...

Liza:

謝謝你!

Richmapoorma上

ah man 提到...

2009未有部署, 認真麻麻,

1. 繼續save 錢
2. 把上年轉左保本的MPF, 今年轉返香港股票.
3. 樓價如果好抵買考慮搬回市區, 現自住樓有得賺, 真好彩.

Lisa 提到...

MPF 現轉回股票基金, 會否太早 ?

ah man 提到...

呢期轉差不多吧 ~

ah man 提到...

obama 上台 , 3個月唔見起色, 個市會更差.
我已經 80%係cash
10% rmb bond
10% stock

呢 80% cash 未諗點處理, 其餘2樣就keep 囉.

匿名 提到...

LISA姐
想問一問,你會唔會知邊間銀行既外幣出入差價比較小

Lisa 提到...

上次報紙有做比較, 就係小型銀行差價會細 d, 反而匯豐最貴 ! 利息又是小型銀行高 d, 所以在 100% 存保之下, 俾個機會大家去小型銀行做外幣定期。暫時我知的是大眾, 嘉華, 永陸 !

匿名 提到...

lisa姐
謝謝你的意見
因為係網上search左好耐都搵唔到之前既報紙
其實我仲有一個問題呢,因為政府既保障係唔包股票的,其實間銀行執左係咪就會無左d股票,如果係,你會覺得係邊間銀行買賣股票比較穩陣。
唔好意思,問題有d無知

Lisa 提到...

BEE,
證券有自己基金保 150,000 股票額, 但就要是現金倉, 而孖展倉有無得保就要 search 下資料 !在呢個非常時期, 想保障就提實貨出來轉名自己放保管箱啦 !