2009年1月19日 星期一

祥細閱讀你的月結單

銀行真係多陷阱, 綜合戶口內的錢不受保都唔一早出聲 ! 好彩沒有嚴重事情發生, 唔係又多一批苦主 !

剛才諗住去恒生取消個綜合戶口, 在排緊隊時才細心睇個月結單; 原來佢有分出邊幾個戶口屬於理財戶口, 邊幾個戶口是其他普通戶口的 !
理財戶口包括(integrated account) : 理財戶口內的存款和外幣定期, 人民幣戶口(當日開呢個戶口是為了開個人民幣戶口, 但恒生息低, 所以一早把人民幣轉了去其他銀行, 但有一筆澳元定期, 因為我買個時, 個職員問是否放入理財戶口, 我說, 都一樣姐 ~.~。 依家知不一樣, 要等到期才去轉出來 !)
普通受保戶口(other account) : 港元紅簿仔, 外幣簿仔, 普通定期戶口和支票戶口 !

4 則留言:

匿名 提到...

乜完來咁架...好在之前係恆生開綜合戶口時佢問我使唔使取消紅薄仔戶口時話唔使添...因為個acc no真係用左好耐....但我o的錢通常都係放晒係綜合戶口既saving入面..死未?

但話時話, 如果唔用綜合戶口, 就要單獨開好多個acc先可以做晒綜合戶口既野...
另外你話綜合戶口入面既acc唔受保, 佢係無100%保定係出左事一毫子都無得俾返你...咁under綜合戶口既證券戶口又包唔包...

Lisa 提到...

可以保留個綜合戶口用來做投資戶口, 如買銀行出的票據, 但就要承受風險, 如銀行破產就無得賠 ! 綜合戶口內的存款, 因為俾銀行按佐做透支, 所以政府一毫都吾會賠 ! 你要等破產代理人搞掂盤數後先知可以俾返幾多你 XD !
證券戶口現金倉就有 150,000 保額, 但孖展倉以前是無得賠的, 依家就吾知啦 !

匿名 提到...

唔係好明...總之而家得bank in one係咪要開番個紅簿仔轉番d錢過去??

唉.

Lisa 提到...

去問銀行啦 !