2009年1月14日 星期三

雷曼毒債後,你有無學到野 ?

雷曼苦主的週遇是好不幸, 但大家應該得到某些教訓(不怕一萬, 只怕萬一) :

  1. 放錢在銀行最大的風險是銀行倒閉, 所以盡可能都要把存款分散幾間銀行。雖然政府現實行全保, 但如有銀行出事都不須全部資金俾凍結 !

  2. 記住政府只會保你的港元存款和外幣存款, 還要不可以做太長年期的定期(好似五年定期不受保), 而全部掛鉤和結構性產品是不受保的; 債券, 銀行本身發出的票據和金融產品都不受保 !

  3. 買金融產品, 如發行機構出問題(如雷曼), 或 link 去的資產有問題(澳元 accumulator), 你的錢都會凍過水 ! 所以不要聽銀行職員同你講, 這是保本投資 !!

  4. 買賣某些產品, 一定要知來龍去脈, 可以賺幾多外也要知可以輸幾多 !

  5. 不買自己不明白的產品 !

  6. 錢財不能信人, 幾好朋友都好 (馬多夫騙案)!

  7. 投資顧問在賺取佣金之外, 還須保住自己客戶的利益, 因為害死了個客, 就少了個入息來源 !不能只當自己是公司職員, 還要當自己是客戶的中間人 !


我的 2008 雷曼苦主
mytv.tvb.com

4 則留言:

ah man 提到...

可能有一天, 市民要帶埋合約去做理財,
合約內容例如, 本投資不含accumulator 或 客人感到有疑問, 可以係14天內取回100%本金或 90%本金.. 條款等等
咁份合約最好由消費者委員會草擬啦 XDDD

Kai 提到...

>> 盡可能都要把存款分散幾間銀行。
其實, 有無雷曼事件都好, 最少都應該有兩間銀行. 一間係銀通機, 另一間就係HSBC或者恒生. 咁, 都要拎錢個時就好方便.

奇在, 依然有好多人, 鐘意put all the eggs in the same basket.

Lisa 提到...

就係囉, 用成個身家買迷債, 真係唔明 !

ah man 提到...

成個身家買迷債 <-- 費時煩嘛 XDDD