2010年3月5日 星期五

美國禁書原作者

Eustace Mullins 已過身 !

他寫出 FED 的原來面貌和陰謀, 俾美國禁佐 ! 宋鴻兵在他寫的貨幣爭戰中, 把書翻譯過來 !

本人發覺之前介紹的影片段已在 youtube 俾人冊除, 所以想知世人少人知的陰謀可以去清茶淡飯的網誌看看 !

4 則留言:

Kai 提到...

美國政治 官商一體:
http://www.chinareviewnews.com/doc/1009/0/6/3/100906398.html?coluid=123&kindid=0&docid=100906398

Lisa 提到...

好文, 不過佢漏寫, 個班人不但之控制美國, 也控制英國和歐洲 !

peppa 提到...

看過「清茶淡飯」的『我們現在及末來的危機(5)』,覺得部份內容有偶頗,例如毛澤東一段。

Lisa 提到...

佢寫成成個 Matrix 世界咁樣, 又要寫又唔俾人睇, 寫完隱藏 !
都係睇宋鴻兵好過, 清楚好多 !