2010年3月19日 星期五

麥嘉華:美債現極大泡沫

蘋果日報

【本報綜合報道】有末日博士之稱的麥嘉華( Marc Faber)昨警告美國債券已出現極大泡沫,在通脹及供應過剩雙重夾擊下,未來 5至 10年內, 10年期美債孳息將急升至 10至 20厘,持現金亦會貶值,因此宜買入股票。
麥嘉華指出,政府開動印鈔機以償還龐大債務,變相是「違約」行為,況且較真正的違約更不公平,因這會損害貨幣購買力,令日常生活開支大幅提高的同時,亦會扯高外幣滙價及商品價格,造成更廣泛破壞,令經濟崩潰。

籲買股 50%投資新興市場

他預期美國永遠會維持實際負利率,因為 利率始終會較通脹為低,因此現金及債券於未來 10年也是投資者的「毒藥」,股票才是較佳投資選擇。他提醒投資者,要將至少 50%資金投資於新興市場,認為其經濟增長較發達國家快,又看好黃金及油價前景,至於資金周轉靈活的金融機構亦會成為波動市況贏家。
麥嘉華甚至認為,單單為了支付利息,美國政府便可能要再開動印鈔機,其利息支出佔稅收比例將於 10年內,由現時的 13%,急升至 35%至 40%。

6 則留言:

ah man 提到...

新聞說美債最大的持有者是架仔...

另外, 說要買入股票, 個人覺得股票價格點都會上升...只是睇你有幾好彩...隻股升得快D 定快快快D.

Lisa 提到...

回 ah man,
買股都要識選股 ! 你睇我依家都只買金油鋼股 !

ah man 提到...

我冇金,油,鋼!!! 要重新想下了.

Kai 提到...

回ah man:

有D人筆錢可以坐十年八年唔等住洗,
唔好人地講句你就跟, 自己睇清楚 :)

不過講起我先發覺今年頭入得太散.
地產, 水泥, 鋼, 鋁, 電子都有小小.....

月尾前完前要重整一下先!

Lisa 提到...

回 Kai,
升市乜都升, 跌市乜都跌,
所以買股只集中兩三隻已好夠了 !
唔好升個隻追個隻, 宜跌市收集, 轉升勢加碼才可以賺到錢 !

Kai 提到...

多謝Lisa姐教學.
因為自己選股眼光未夠班, 所以我通常會留意8~10隻股票, 但買就以3~5隻為限.

近排輪流抄作, 升得多會放一半獲利, 轉買另一隻, 所以呢排買得散左.