2010年3月20日 星期六

五年得個桔 !

當年我叫人唔好沉迷股市中, 叫人要分散投資, 而物業收租是最穩定的投資, 點知俾人說我奀理 !
好啦, 依家過佐五年, 大市去過 32000 又跌返去 10600, 如果你咁有本事的, 依家已發大達, 不須在網上浮沉, 還要花時間去玩攻擊 !

我個人鍾意低調, 唔會在網上大喊自己點樣成功, 只有睇唔過眼時才會出聲 !

我希望自己可以幫到人, 但俾人在 newsgroup 趕絕, 再唔會出聲幫人啦, 留下一班哇鬼, 自得其樂 ! 搞事的人你好安樂啦 ?

5 則留言:

匿名 提到...

永遠都有一班不知所謂的人在生事
有道理也好, 沒有道理也好
這些人不懂得什麼叫尊重

LISA姐, 不需理會那些只懂嘩眾取寵的人

Kai 提到...

無聊之人, 連做討論對象都不值得.
下星期月結前諗下有無機會好過 :)

Lisa 提到...

謝謝大家的支持 :)
把注意力轉去波動市場好過, 來緊要好小心入市, 因為市場陷阱多多 !

愚人 提到...

Lisa,

Just ignore those who spam you. Stick to your personal ideas and there are still groups of people who are reading and getting your ideas and opinions.

Peter

Lisa 提到...

Thank you, Peter !