2010年6月1日 星期二

50天線就來穿250天線

恒指向下行的機會大過向上行 !

7 則留言:

gogoldjoe 提到...

當個大勢係咁,要搵好股真係好難,我外母都唉聲歎氣!你玩了咁多年股票,見咁多人,其實係唔係輸既人佔大多數?

Lisa 提到...

你玩了咁多年股票,見咁多人,其實係唔係輸既人佔大多數?
回Joe,
好肯定, 我見到在股市中輸的人是99% !
我本人在 1998年時輸的都到依家只贏返40% !
所以我都學到一樣野, 炒股只可以當少少玩下就可以, 唔好以為可以發達 !!!
俾你賺一次兩次, 最終你會輸突, 所以當娛樂就可以啦 ! 哈哈 !

Kai 提到...

呢個世界始終係錢搵錢, 如果唔係閒錢拎去抄, 通常都過唔到兩個牛熊市 :)

gogoldjoe 提到...

最近我有個朋友,他是補習天王(唔算好出名),因為將實行新學製,預期生意會難做,竟玩起期權,希望增加收入,對住佢都唔知可講乜?

Lisa 提到...

我都有一班在財經 newsgroup 識的朋友轉去玩期權好多年啦 ! 期權如果玩得叻, 可以唔曬輸錢, 不過想大發達都唔易, 不過好曬精神!!
我已說過, 最易發達工具還是物業收租(當然要在適當時期買物業), 第二是外幣實買實賣 !
依家我流動資金倉內, 實金是 16%, 股票得 8%, 而流動資金是全資產的27%, 73% 是物業 !

gogoldjoe 提到...

我都有諗過買樓收租,不過最驚麻煩,其實我的流動資金都足夠我買多一層樓(唔使賣金都夠,現在住的已供完。),因為有一部份資金借了出去,有10%利息(月月有息,已收了三四年),但本金並不會升,買樓卻可以升值的,所以亦心郁郁!

gogoldjoe 提到...

Lisa經驗果然豐富,而家d人好多淨係識得全部錢放晒落股市!