2011年8月3日 星期三

誰說金價要跌 ?

就升俾你睇 !

12 則留言:

馬沙 提到...

金價今晚竟然一舉升破我年初預測今年底嘅目標價US$1,650....

Lisa 提到...

回馬沙,
1800 有望啦 :)

匿名 提到...

唯有再等!

nlpsonia

馬沙 提到...

US$1,800甚至乎US$2,000都係遲早問題。不過我個人比較希望金價慢慢升,每年升US$120-150 (平均每月US10-15)已經足夠!一方面升得太急會大上大落,另一方面慢慢升可以繼續買!

馬沙 提到...

nlpsonia,
等乜,實金有錢就買得,過一排今日嘅新高會變成歷史,因為新高之後又有另一個新高!

匿名 提到...

Lisa,以往金價與白金價都有若干距離,現在金價急升,令金價與白金價差距收窄,如金價再升或白金價落後,可能會令金價高於白金價.記得NNN年前金價也曾貴過白金價,所以當年也買過白金首飾.

nlpsonia

匿名 提到...

1650 is the also the price target of JS made 11 years also. He was off by 7 months, but still incredible and highly accurate. His new taget is 12xxx, but without a specific time. I also hope it move slowly. In fact, it seems eveybody here wants it to drop.

匿名 提到...

回馬沙,謝謝你的意見,可惜不是我一個人的決定,我還有朋友一齊做決定,因為我們是一齊行動的.
早前穿1600,在158X的時候,我有衝動去買,不過被朋友阻止,我今早同佢講,叫佢以後由得我自己衝動吧XDDDD

nlpsonia

匿名 提到...

XDXD

我之前日日叫我屋企人去買龍鳳鐲, 佢地頂我唔順,終於喺上月初買左, 果陣係151x, 但買左即跌, 果陣屋企有D微言, 然後我日日灌輸佢地要長揸的概念, 終於俾我和諧左 XDDDD

小初哥

honson 提到...

王sir尋晚講...佢睇美匯點都會上返去....
的金等回返1550-1600咁上下先出手

Lisa 提到...

回honson,
有無咁理想 ?

Lisa 提到...

回nlpsonia,
白金差價太大了, 而少D回收渠道 !