2011年8月5日 星期五

又到剪羊毛時刻

好多人錯誤理解, 要去到牛三才可以剪羊毛 !
只見到 D 散戶愈跌愈買, 長揸是王道, 一日沒賣一日沒輸, 但貨轉散戶手, 唔踩你一腳唔係大鱷 ! 基金一早已沽期指, 揸認沽期權, 一樣可以在低位賺大錢 !
所以本人一早說過, 唔識遊戲規則唔好落場玩 !

其實22000-25000呢個位, 唔高唔低, 上可以一萬點, 落也可以一萬點, 所以勁難玩 ! 想安全入市, 一定要在超低位 !
圖表又慢慢在形成死亡交叉, 所以唔睇圖, 只估估下就來QE3好易跌入陷阱 !

想在投資市場賺錢唔可以懶, 唔可以只聽人講, 一定要自己做足功課 !


news.on.cc

恆指現跌932點 大市成交417億元

【on.cc 東方互動 專訊】 大跌市下亦見買盤撈底,惟恐低處未算低。恆指跌幅稍收窄至932點或4.26%,報20,952點;國指則跌491點或4.13%至11,402點,大市成交417億元。

1 則留言:

Kai 提到...

應該好多人死只和黄, 炒業績 ~