2011年8月2日 星期二

耀才倡設「新池」抗「黑池」

你還相信股票可以保值嗎 ?
跟本是一個大賭場 !


文匯報

香港文匯報訊  對礇豐將推出「黑池」交易平台,耀才證券(1428)對此表示憂慮,認為可能會招致「天下大亂」,同時亦可能會助長大鱷造市,該公司建議港交所在現有的 「明池」(即港交所現有市場)上,增加多一個交易渠道「新池」抗衡黑池,與其他機構競爭,讓投資者自行選擇。

 耀才認為,當某大銀行推出黑池後,其他銀行及證券行可能將紛紛爭相成立黑池,最後,將來有可能出現數以百計「封閉式」的交易所,影響市場透明度,後果嚴重。而當黑池參與者越多,即港交所參與者會越少,則有利大鱷造市獲利。

黑池參與者越多 越利大鱷造市

 該行指,當時機成熟時,大鱷可能在「明池」造低股價,給小投資者一個市況不好的假象。另一邊廂,大 鱷在黑池高幾個價位來收貨,令小投資者可放高幾個價位有著數的感覺,因而受「引誘」出貨,最後小投資者的平貨通通入大鱷的手裡。相反,大鱷可能在「明池」 造高股價,給小投資者一個市況很好的假象,而大鱷在黑池低幾個價位出貨,令小投資者有執平貨的感覺而受「引誘」入貨,最後所有的貴貨通通落在小投資者手 裡。

 耀才指,大鱷會時時刻刻數「花」(準確計算散戶數量),當大鱷收貨或散貨時,大鱷便在黑池一網打盡,一滴不漏於港交所進行。

15 則留言:

匿名 提到...

我一向都唔相信股票,所以才傾向持有實物.但身邊的朋友喜歡股票(當中有人喜歡短炒),我都無辦法.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
這就是性格和命運 !

satan_wong 提到...

我沒有想過..股票世界變得越來越邪惡..
搵快錢既人越黎越多..最慘就係市場造就更多場地比佢地玩,例如衍生工具..

股票,越黎越失去當初的意義──集資去擴大生意規模..

Lisa 提到...

回satan_wong,
股市是好易受大鱷操控的, 經歷過97金融風暴就知 ! 先俾甜頭你, 升到無人信, 之後就剪羊毛, 個個倒蝕 !
所以一路叫人唔好炒賣, 好易跌入陷阱中 !

旁邊學 提到...

如果能將「黑池」正名為「鱷魚潭」,咁d小市民就會被警惕而免於成為大鱷點心囉!... :-)

Lisa 提到...

散戶只要就手, 其他野唔會理, 到輸清光時才會收手 !

匿名 提到...

好彩本港證券業團體仲有d良知,施壓令獅子銀行收窄黑池平台,只會讓機構投資者參與...Thank God!

旁邊學

Lisa 提到...

回旁邊學,
睇來外資在慢慢做緊野, 黑池又期金期銀, 慢慢推大眾去炒賣, 成熟時可以一鑊炒起你地, 所以大家一定要堅持唔好參於炒賣 !

匿名 提到...

回Lisa姐,
我至讚成簡單就是美的原則,總系覺得複雜的投資工具必有QK,一般平凡人等都系老老實實持實物較上算,所以我都朝著這方向進行中... :)

旁邊學

嘉芙蓮 提到...

比佢地開始咗就好難收反,最好要完全反對!

Charen 提到...

Thanks for sharing :)

satan_wong 提到...

年紀越大,先明白咩叫投資,咩叫炒賣。

Lisa 提到...

回satan_wong,
投資要有耐性, 因為須預要放好多年, 而要選將來都可以保值的資產, 如物業和實金實銀 ! 當然買時的價格亦好重要, 呢樣叫 timing ! 買的時機, 一定要問, 還有升勢嗎 ?
物業, 實金銀可以掌握在自己手, 但一間公司, 你唔可以保佢唔會蝕本或破產, 而股價的炒上炒落, 又要靠一班基金興風作浪 !

satan_wong 提到...

多謝lisa既教導~~

Lisa 提到...

回satan_wong,
唔曬客氣 :)