2011年8月1日 星期一

「大好友」料銀價越百美元

輸錢的, 當然又是炒期銀個班人 !
持實物的, 最好跌一跌又可以買多 D !


文匯報

香港文匯報訊 (記者 廖毅然) 金價每盎司價格高達1,600美元,並非所有人買得起,有投資者選擇押注白銀。不過相比黃金,白銀價格在今年的波幅比較大。銀價在4月眼看快要觸及 1980年創下的50美元紀錄,卻突然一周內暴跌25%。現在又爬回40美元水平,「大好友」再度活躍,甚至揚言銀價將升穿100美元。

 花旗全球市場一名分析師早前預料,目前白銀價格的趨勢,類似1971至90年間的上漲模式。雖然今年出現的高位,已達到1980年頂峰的水平,但他並不認為銀價這一輪的漲勢已經結束,反而認為會有一波更大的升勢,把銀價推向100美元。

 有「白銀衛士」之稱的宋鴻兵在他的新書中亦唱好銀價,他認為白銀比黃金更稀少,銀價的漲勢可能比黃金更凌厲。國際資源(1051)行政總裁Peter Albert亦指出,歷史上金和銀的固定價格比為1:16,現在已擴大至1:40,銀價一直跑輸給金價。

走勢波動大 信心未回復

 不過,數據歸數據,有分析認為投資者對白銀的信心還未回復。京華山一研究部主管彭偉新表示,今年銀價曾經從50美元左右大跌至30美元水平,許多人因此損手,即使如今回升也未敢再投資。

14 則留言:

匿名 提到...

Webbot的預言仲誇張,話金銀比例會去到1:1,我不敢斷言無可能,但所謂預言,有時會'自我實現',信預言的人自然會走去買,個個如是,好自然會將個價'推高'.
我不管佢預言是真是假,我只是個坐著看戲的人.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
宋鴻兵有說, 十至十五年後, 銀有機會貴過黃金 !
只要唔係訓身落去, 持實銀是無壞的 !
實銀依家只是我流動資金的3%, 就算跌去幾蚊都傷我唔到 !

匿名 提到...

Lisa,無論D銀會唔會貴過黃金,我都應該會長線持有,D銀咁重,搬來搬去,唔好玩勒.
nlpsonia

Lisa 提到...

XDDDD !

嘉芙蓮 提到...

我都係咁諗,太懶吾會攞去賣,實物可以阻止任何impulse buying and selling haha

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
呢樣就是實貨的好處 :)

honson 提到...

Lise姐..
你3%..等如我..30%...

Lisa 提到...

回honson,
只要持貨在自己可以安心的水平, 唔怕俾波幅嚇壞 :)

匿名 提到...

honson 提到...
Lise姐..
你3%..等如我..30%...
XDDDDDD!
nlpsonia

satan_wong 提到...

honson 提到...
Lise姐..
你3%..等如我..30%...
XDDDDDD!
nlpsonia

LISA姐係我既100倍-()-"

Lisa 提到...

其實我銀好少姐啊 !
Bosco 和 Joe 才是大戶 !

honson 提到...

唔知Bosco 和 Joe只有幾多兩在倉...^-^

Lisa 提到...

起碼佢地最少都有monster box, 而我全部銀加起上來都無一個 monster box !
我實金加實銀只是流動資金的25%, 唔夠人民幣多, 所以唔敢叫自己為金銀甲 !

honson 提到...

Lisa姐你咁謙....

monster box 500oz... :o

我還有漫漫長路.... :(