2011年8月31日 星期三

金銀價企穩

金價泡沬了嗎 ?

由二百幾美元升去六百幾美元, 好多人走去沽金, 諗住跌返五百蚊樓下才去買返 !
金升去八百美元, 又好多人走去沽金, 諗住呢次無錯啦, 80年的高位呀嘛 !
金升去一千美元, 又一班人走去沽金, 呢次無死啦, 金跌返去七百美元 !
金又升去一千二百美元, 又一班人走去沽金, 還不是泡沬 ?
金升去一千四百美元, 又一班人走去沽金, 等一千才買嘛 !
金升去一千八百美元, 你們癲了嗎 ? 泡沬就來爆啦 !

宋鴻兵說, 金去到一萬美元都唔出奇 !

26 則留言:

匿名 提到...

金價去到8百幾蚊,我聼屋企人講沽左結婚金,當時只係諗住放在家又唔係帶,前兩曰係1800,我叫屋企人幫我去中銀買楓葉,屋企人話俾有人咁蠢8千蚊沽18000蚊買
旺旺

匿名 提到...

hi lisa, was wondering if you know,
i want to give a few silver coins as wedding present, do you know where i can buy a pretty gift box to put them in? ?

i have already the kitco colourless plastic case, but want to buy a gift box as well. thanks.

匿名 提到...

Lisa,你觀察的好準確,的而且確如你所講的情況. 你知道嘛,我這幾年講到口水乾,我無法說服身邊親人買金,但算係不幸中之大幸,成功叫他們不要賣去嫁妝/金飾.

nlpsonia

Lisa 提到...

回旺旺,
做錯投資決定一定要認錯, 而從頭來過, 唔好同錢鬥氣 :)

Lisa 提到...

我都唔知邊度有金銀幣盒賣. 你可以去旺角東洋個商埸搵或買個普通禮盒 !

匿名 提到...

金银币的盒子可以在KITCO买

gogoldjoe 提到...

nlpsonia,

小弟同你一樣,雖不能叫親友買金,但起碼部份成功叫佢地不賣金,已算功德無量!金價850時,我曾到一檔粥店食野,老闆免費派粥給老人家,他曾中獎得三十萬黃金,後來賣掉部份,我當日亦叫佢唔好賣走餘下部份,不知他有沒聽?

Lisa 提到...

回Joe,
我昨天試同人講, 金沒有泡沬, 換來的是舊數據, 又鬱金香, 又外星人, 哈哈哈 ! 好多人只能在框框內諗野 !

匿名 提到...

回Joe,我也希望你所講的那位老闆,聽你勸告沒有把餘下黃金賣掉. 我咁苦口婆心叫親友唔好賣金,原因是1.賣0左買唔返 2.在亂世中無黃金在手,係好慘0架!

我沒有Joe的分析頭腦及肯花時間研究,但我還是認為現在不是賣金的時候囉, 再遲D有錢都買唔到(現在想係銀行買金幣都好困難)!

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
就係啦, 好多人都唔知, 想買低溢價的實金有幾難, 他們會說, 金舖都大把實金啦 XD !
實金銀愈來愈少, 而只會愈來愈多人去搶購, 溢價會愈升愈高 ! 堅持唔買金的人, 會是最後搶買金的一群 !
只睇樓市, 二千一呎唔買, 四千一呎唔買, 係要在一萬一呎才跳入去買, 還要叫救命因為買唔到樓 !

Lisa 提到...

最驚是惡性通脹來臨, 到時紙幣貶到好多個零, 之後世界宣佈用金銀交易, 無金銀在手的人會好慘, 因為到時手上紙幣差不多換唔到幾多金銀, 呢樣就係大戶的吸財方法, 等好多資產用少少金銀就可以買到, 而佢地大把金 !
所以我認同宋鴻兵說的, 到時佢地有金, 要用來換我地手上的銀 !
只睇加拿大幣廠, 佢地銀存唔多, 所以出的銀幣愈來愈貴和愈來愈低純度 !
歐洲都有同樣問題, 只有澳洲暫時有足夠的銀 !

匿名 提到...

回Lisa,我都係驚惡性通脹來臨(遲早都會來),所以先至話係亂世中無黃金在手好慘!

現在連金舖都無金粒賣(起碼要買都困難,成日話無貨),我自己直覺認為:1.金舖睇好金價,唔賣金粒,因為賣一粒少一粒 2.留返D材料造金飾,賺多D.
所以我都同意你的講法,到時連飾金都買唔到XDD.

nlpsonia

小C9 提到...

Lisa, Joe, nipsonia,
我舊年去西環一間好出名既糖水舖買糖水時,同個亞伯(其實係老細,知邊間就知佢幾有錢)傾開,話d"錢"唔值錢....(以前....佢講返d history, 台灣..., 大6... 日本打香港...) 跟住我同佢講:買金la. 佢(平時好吋)即刻好似對我另眼相看咁. 張大對眼同我講:睇唔出喎, 後生女(相對亞伯, 我真係好後生既, hehe),估唔到你咁醒喎.

小C9 提到...
作者已經移除這則留言。
小C9 提到...

其實,我係想講, 年老, 經歷過戰亂同超通年代既人,真係淨係信金ga ja. 好似越南咁, d人係一出糧就買金, 唔會儲cash ga. 仲要唔放銀行(佢地唔信銀行ga)

honson 提到...

如果遲下,連金鋪都話無金粒賣..只得飾金,
一的老金鋪,如利昌或上環一些賣金老鋪..會唔會再次...生意興隆...

Lisa 提到...

回小C9,
依家的後生仔女好多都已唔知金銀的價值, 乜金又唔食得, 又無現金流 !
佢地只知炒股票, 而輸咗錢都繼續炒, 因為希望在明天 ! 我怕佢地有日醒來才發覺紙幣貶值的惡夢 !

匿名 提到...

Lisa,
金已經多左好多人講,亦見有唔少年青人開始儲銀,又唔係講到大家無興趣咁,不過唔少人用買股票的想法買金銀,想賺盡波幅高沽低渣,其實可能金銀升得太快,只認識短炒價值,金是貨幣的特質跟本不用理,

其實想集中資金,只儲金,係咪好過只儲銀?銀點能夠取代金既貨幣地位,國家儲備係儲金而晤係銀!
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
睇來金在中長線會繼續上升, 可能是在大戶計劃之內, 可以在高位吸曬你們的資產 ! 但銀是中國長線的戰略, 到時西方缺銀, 而銀是用在好多工業和將來的醫學上, 到時西方國家要用金來中國換銀, 所以到時任中國開價, 可能到時一銀換二金都得 ! 所以呢, 金銀都要儲 !

匿名 提到...

回lisa : "乜金又唔食得, 又無現金流 !" 沒有現金流, 這件事都令我有些15, 16.... 買不買金好, 不過最後都決定買番d實金, 因為股票已怕怕, 反正又未夠$ 買多層樓仔, 所以現在開始儲下實金及實銀.... 希望個金價, 銀價不要大升住... 我地呢d 打工仔, 食飯遲d 出, 又要準時番公司, 希望今日可以去入番少少先那.....
多謝您一直無私的分享及指教

Ruby

Lisa 提到...

回Ruby,
金無現金流是事實, 不過如果你還有其他收入, 就唔怕啦 !
我兩公婆雖然退咗休, 但還有物業租金收, 而澳元、人民幣又有利息收, 所以分散投資is a must !

匿名 提到...

回LISA,
我都認為要分散投資, 不過, 股票就NO LA.... 我只持有700, 因為是現時工作的是中國公司, 好多同事都說QQ 好好, 所以買了少少.....
人仔都有些, 所以現時儲下金,銀... 不過, 我最想是多買一層樓收下租.... 希望遲D 樓再DROP 多D....
請問如果我想儲 $ 買樓, 最好是儲HK$? 人仔? 金? 好似儲金好D.... 不知是不是???? 謝

Ruby

Lisa 提到...

回Ruby,
儲D金和人仔啦 :)

匿名 提到...

多謝LISA, 我都係甘想, 人仔有存開, 因為時常幫國內同事買東西, 至於金及銀就開始緊, 你說儲D金, 是不是都包銀的??? 謝謝指點。。。

Ruby

Lisa 提到...

回Ruby,
金和銀都可以儲, 不過金是容易D套現, 而高價收買銀的地方唔多 ! 儲銀要預最少十年八年才可以流通 !

匿名 提到...

受教, 謝謝....

Ruby