2011年8月13日 星期六

不賭還是賭

見到有人說, 買股票長揸是王道, 而炒出炒入是賭錢, 賭者輸清輸光 !

人生本來是一個賭場, 你唔想參於都唔得, 而今日的決定是明日的成敗 ! 賭乜野 ? 你的養老資金囉 !

見到股票愈跌, 人人就愈接貨, 看到我心寒, 所以認為買實金實銀是行岩咗路 !

朋友, 就算你唔信金銀, 都唔好賭一邊啦, 輸起上來乜都無啦, 分散投資啦 !

成日要問自已: What if I am wrong ?

13 則留言:

gogoldjoe 提到...

身邊好多人接貨!因為大多數人都係根據認知的經驗去衝量價格。例如初入股市時,匯豐是50元,就當匯豐跌穿這個價,佢就會覺得好平。又例我細叔,45時入過匯豐,賺過一筆,佢就會認為一到45可再入。所以,而家個個覺黃金好貴。

Charen 提到...

歐洲股市勁彈4-5%, MPF的歐洲股票基金終於可以"luck"身了 :)
今次雖然可以止賺離場, 但過程中讓我感受到何謂 "一子錯,滿盤皆落索" 的感覺, 都係唔好亂咁行動住, 暫時保守D好, 寧可錯過今次撈底機會, 賺少D, 都唔好做錯:估錯底

Duck 仔 提到...

有陣時真係好疑惑
總覺得買晒金銀 沒有現金流
所以都係我都係持一半股(公用)一半金銀
分散投資XD

Lisa 提到...

回Joe,
好多人唔理世界經濟的變化, 只識得買股票 ! 最怕就好似Stephen Leeb 說的, 將來D人會淡出金融, 而轉去實業, 所以唔好俾仔女讀 finance, 而要攻讀實用課程 !
D人係咁加碼股票有可能是賭錯邊 !
金銀網有得數, 而股票網多好多, 所以金銀絕對唔係泡沬, 反而多咗好多人轉睇好人民幣 !

Lisa 提到...

回Charen Wan,
一早說過MPF要散戶自已選基金是錯誤, 當初我以為會有專人打理就如金管局的資金, 不過原來是用來養基金經理的 !

Lisa 提到...

回Duck仔,
Joe已解釋過點解金無現金流, 反而靠得住, 因為息是一種攤薄 !

Charen 提到...

Lisa提到...
-所以唔好俾仔女讀 finance (Absolutly agree)
-Joe已解釋過點解金無現金流, 反而靠得住, 因為息是一種攤薄 !(真係溫故知新呀, Thanks!)
-MPF要散戶自已選基金是錯誤, 當初我以為會有專人打理就如金管局的資金, 不過原來是用來養基金經理的 !(當初我都以為有專家打理, 但後來才發現基金經理只負責選股, 仲差過盈富基金)

匿名 提到...

Lisa,政府只會將退休責任踢俾打工仔,夠唔夠錢養老唔關佢事,將來唔夠錢,佢就會話:係你揀既. 但無論賺與蝕,D基金經理都係袋袋平安,話之你.

正如你講:人生本來是一個賭場,MPF我地唔能夠唔參加,MPF以外的投資我地可以選擇,識得買金銀,都係一個保障.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
正是 :)

匿名 提到...

MPF本來無錯的, 如果可以做首期買樓或者用來買:貴金屬、金磚四國。我發覺, MPF有得玩的, 都係垃圾, 係用來倒貨俾眾打工仔的。 MPF無得買果D, 自己做長期投資就多數回報豐厚的。 $@#%!@!~

閒人

匿名 提到...

做實業都要融資,沒有良好的金融建設如何融資?

強積金是多國政府長遠實行的政策,背後沒有金融業,如何推行強積金計劃?

Sam

匿名 提到...

李克強訪港,宣佈打造香港為人民幣離岸中心。

金融業那有衰退之理?

Sam

Lisa 提到...

回Sam,
做人須有危機感, 而把眼光放長 D ! 這樣會對我們的下一代安全好多 ! 建議你睇Stephen Leeb 本 Game Over !
股市好弱已証明來勢不妙 !