2011年8月17日 星期三

工商深鐵銀聯卡

本來兩年前想在深圳申請工商深鐵銀聯信用卡, 但因為無帶住址証明, 所以無咗件事 !

剛好工商在上水開咗分行, 所以走去睇下有乜卡可以申請而見到呢張想要好耐的信用卡 !
呢張卡有乜特別 ?
第一你可以用來刷卡搭快速火車去廣洲, 唔須排隊買票 !
第二呢張卡可以港幣/人民幣兩用, 就係可以在香港簽而還港幣, 在大陸簽而還人民幣 !
第三是還款時好方便, 還港幣可以用徵費靈, 而人民幣可以去銀行還 ! 唔同其他銀行的銀聯卡, 還款須要用港幣, 變相叫你同銀行買人民幣 ! 而如果你手上已有人民幣, 你跟本不須再用高價去買 !
第四有一年的內地意外急救醫療保(只限於主卡) 送!
第五迎新(主卡)簽三千港幣/人民幣有三百港幣/人民幣簽賬額送, 唔曬選垃圾禮品 !
第六免三年年費 !

19 則留言:

匿名 提到...

Lisa,睇落依張卡好似好吸引,搞到我都想申請番張添.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
如果多返大陸, 值得去申請 :)

honson 提到...

我剛剛申請左一張....要睇睇有無呢張咁好優代先:)

Jason 提到...

今天去中銀永安大厦,取長城銀條。
原本,想再訂。
BOC staff 話宜家不再接受order

要買,請早上9:00排隊買!

(怪不知,呢幾日,未到09:00就多左人排隊,
唔知,關唔關事)

Boc staff 通常9:30就冇!

Lisa 提到...

回Jason,
買實銀都幾辛苦的 :)

honson 提到...

中銀咁長城唔係成日有,
賣完就算,都唔係長遠..
要分段買入就真係撞運到,
有錢無貨,有貨無錢,

還好香港重有利昌....
想幾時買都得,..

honson 提到...

正如joe兄都講過,
利昌幾十年老鋪,經歷過不少風風雨雨,
幫襯佢地買野...另我好有感覺,亦都叫做支持一下佢地的老員工..

Lisa 提到...

回honson,
是好彩還有利昌, 而到行昌無貨時, 銀價已上天價 !

匿名 提到...

我上星期都打過電話去BOC問訂楓葉銀(其實我係幫朋友打去問),BOC都話E+無訂貨,要買就9:00am前排隊,D staff話9:00am前已經有好多人排隊,賣完就無,但每天的供貨數量都不同. 朋友覺得這樣沒有把握,因為可能比排頭位的兩三個人已經掃清光,可能排到佢就無啦,所以唔想排.

nlpsonia

honson 提到...

搞咩呢期咁多人去買長城,
其實要買可去利昌呀.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
所以我都唔會去銀行買, 而去Kitco 買 !

Lisa 提到...

回honson,
好多人驚到多人賣時利昌唔收 !

匿名 提到...

Lisa,Kitco無楓葉銀呀,但BOC有. 我朋友是想買楓葉銀.

nlpsonia

Jason 提到...

咁多人去買長城 ,
因為BOC 最平,冇"容"工費...嗎 !

Lisa 提到...

乘還有貨時乜銀都要買啦 XDDD !

honson 提到...

中銀都有唔回收的可能性,銀只是貴金屬,沒有貨幣屬性。
回收方面,如到時銀價飛升,我同利昌員工傾過,
收就一定收,可能每天有限額回收,相信是現金流的準備。
上次放金比忠記時,亦有跟老細吹下水,
佢都講,做呢行,每日點都有幾百個在手,
唔係點做生意,銀忠記都收!

匿名 提到...

如果每個人都放白銀的話, 我相信到時是銀價大趺, 而不是銀價飛升 ....
升的時候群眾會買貨....

匿名 提到...

Lisa,有貨就要買,乜金都要買XDDD

http://www.commodityonline.com/news/Gold-bars-coins-sold-at-750-premium-on-buying-frenzy-in-Dubai-41695-3-1.html



nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
睇來開始瘋癲啦 !
168都說澳洲已有人棄高薪去掘金 !
No fever like gold fever @_@!