2011年8月26日 星期五

金價大波動

由1860急跌去1702後又反彈去1766 !


23 則留言:

Mirrorman 提到...

開始反彈XDDD

honson 提到...

跟我預測好近,正

街坊 提到...

銀價尋晚跌到去39之後,依家又收復番少少失地,去到40!

Tat 提到...

Thanks,Lisa同咁多位!
睇左呢個blog半年,今日終於鼓起勇氣,買左兩條長城銀條作長線投資

匿名 提到...

Do you think QEIII will be announced today? The market is expecting that

Lisa 提到...

QE代表印多D錢, 所以美元會跌, 而金銀會升 ! 無QE就美國經濟一潭死水, 美元一樣跌 !

匿名 提到...

通知: 中銀永安集團大廈分行在9月中旬會返楓葉銀幣新貨. 目前只有長城銀條及其他金幣. 但我覺得金幣貨源唔多,因為都是近日被人沽出來的舊貨(不是2011年的).

nlpsonia

Lisa 提到...

謝nlpsonia報料 :)

CK 提到...

nlpsonia

你是否今早去中銀永安集團大廈分行入貨呢? 今早好多人入貨;)

匿名 提到...

回CK,是的.今早排隊共14人.多數人買銀條,但是有些黑meng meng的(我唔開胃,其他人可能無所謂),每五塊用膠質綑成一舊.也有人用貴金屬存摺,但我唔知佢係買定係賣.

nlpsonia

嘉芙蓮 提到...

back up more than US$50....

匿名 提到...

nlpsonia,
想請教. 即係中銀永安分行買金幣仲有咩金幣選擇呢,
而你所說的舊貨, 因為我諗住叫屋企人幫我去買, 係咪代表可以叫職員俾佢挑選一個鍾意的呢.
謝謝.

匿名 提到...

nlpsonia,
想請教. 即係中銀永安分行買金幣仲有咩金幣選擇呢,
而你所說的舊貨, 因為我諗住叫屋企人幫我去買, 係咪代表可以叫職員俾佢挑選一個鍾意的呢.
謝謝.
旺旺

匿名 提到...

Lisa,
我自從期貨輸完錢後, 要鬆動一點買賣金銀就要沽有利潤既股票套現,

今日我係股票倉選左沽招行.
當年13元買入,又經過平價供股,升到上二十幾元無放,渣左幾年,見仲唔使蝕.今日我係16蚊沽出,沽左既錢用來分注買金 

你點睇這個決定呢?

其實即係問, 如果內銀股跟實金比較, 你認為那一樣比較可取, 因為我手上仲有其他內銀股, 又係渣左幾年, 叫自已做長線投資者,07升上天無沽,08跌到殘無震走,依家有幾隻去番我既買入價:(

旺旺   

匿名 提到...

回旺旺,因為我只想買楓葉,所以沒有問還有甚麼金幣可以選擇. 我估有的話也是熊貓金. 你可以看看中銀的網頁:

http://www.bochk.com/web/market/trading_rates/precious_metal_trading_prices.xml?section=market&level_2=trading_rates&fldr_id=279&lang=tw

選擇你想買的品種,再問職員有無貨吧!ana就一定無,因為ana是恆生代理的.BOC代理楓葉金及銀&熊貓金.

另你買多少個,職員就只會拿你買的數量出來,原則上你無得揀,除非舉例你買楓葉有膠套包裝的,但拿出來的一個膠套爛了,你當然可以唔要或換另一個. 我在上文所講的舊貨,是指非2011年版的貨,並不是指很殘舊的金幣.

nlpsonia

旺旺 提到...

nlpsonia: 謝謝你的解答, 明白了.
旺旺

嘉芙蓮 提到...

其實即係問, 如果內銀股跟實金比較, 你認為那一樣比較可取, 因為我手上仲有其他內銀股,

---------------------------
股票係紙資產,黃金是貨幣,不能相提並論

嘉芙蓮 提到...

btw, 我終於有時間入返幾兩啦今日,不過比尋日貴咗幾百蚊一兩。不過冇所謂,上商都話冇咩貨。

Lisa 提到...

回旺旺,
在呢個股市低位好難比意見妳, 自己決定啦 :)

匿名 提到...

Lisa, 嘉芙蓮,
謝謝, 諗真又係, 兩樣唔同性質既投資, 真的不可以直接比較.
d股票, 依家低位先來沽, 要再諗清楚:)
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
股市再跌也不是無可能的 !
最驚就是港股步日股後塵, 自己諗諗啦 !
我地無水晶球, 乜都預計姐, 所以自己投資, 須自己好好去安排, 而唔係問人點做 :)

匿名 提到...

旺旺,我都唔識答你的投資問題. 你話要sell有利潤的股票去買金銀,個問題就是你係唔係好等錢用(去買金銀),因為這個moment你的股票仍有利潤,唔等於下個moment你的股票仍有錢賺.市場千變萬化,你要為你自己的投資去做決定.

nlpsonia

匿名 提到...

Lisa, nlpsonia,

謝謝意見.
你們說的自已的投資要好好安排, 去為投資好好決定,
投資市場變幻莫測, 做任何投資也要自已負責, 決不能輸打贏要, 我又怎會唔知呢

Joe, Lisa, 你地寫博講投資金銀的勇氣與堅持, 網上咁多人跟風,如果不是金銀堅信值得投資,若金銀不如遇期, 會唔會被視為連累人? 所以我非常欣賞, 你們貼關於金銀的文章, 讓看者從文章自行了解, 自行思索.

唔通人地咁講我就會照做? 我都係想多一個意見參考吧了,無論如何, 謝謝意見.
如果你地一面倒的說金銀比其他投資更為好, 我仲驚 XD
旺旺