2011年8月28日 星期日

倫敦金無王管 工聯助苦主追討

文匯報

香港文匯報訊(記者謝雅寶)倫敦金騙案屢遏不止,有關經紀通常以金價每升1元,穩賺800元作招徠,令投資者「上釣」。工聯會轄下的「倫敦金苦主大聯盟」於2009年至今已接獲53宗倫敦金騙案,涉及金額達710萬元,最高的被騙金額高達120萬元。工聯會立法會議員王國興批評倫敦金「無王管」,既不受法例監管,也不屬證監會及金管局的管轄範圍,亦無強制性發牌制度,料現時仍有4,000至5,000名無牌經紀在市場活躍。

病婦被兒子女友騙10萬

 患有抑鬱症的長期病患者梁太,須以輪椅代步。她表示,與長子相識8年、任職經紀的女友盧小姐,今年 6月游說她投資,「只要投資10萬元,每日可賺1,000至2,000元,每月則能賺3萬至4萬元」。梁太抱「相識8年,不會騙我」的心態,將10萬元積蓄交予盧投資,並簽下1份授權書,但盧沒有交代有關款項用作投資倫敦金。截至7月長子突然去世,梁太致電盧欲討回本金辦喪事,盧多次以公司電腦被黑客入侵為藉口,至今仍未成功討回本金,也不知投資結餘的情況。

王國興潘佩璆偕苦主報案

 王國興昨聯同工聯會立法會議員潘佩璆及8名苦主代表,到灣仔警察總部報案,要求警方就案件深入調查及跟進。王國興表示,警方從2009年至今僅為10名苦主進行調查,僅對當中一宗個案作出檢控,而且只是起訴騙徒詐騙投資公司;其餘9宗則因證據不足及無法例依據等理由而拒絕再跟進。

5000無牌經紀充斥市場

 王國興表示,經紀通常以金價每升1元,穩賺800元作招徠。騙得投資者開設戶口後,經紀一天內可進行逾100次買賣,從中賺取數千至數萬元的豐厚佣金,並令本金迅速「蒸發」。他批評,政府現時並無立法監管倫敦金買賣,證監會及金管局亦無權規管,雖然金銀業貿易場設有發牌制度,但屬於自願性質,以致全港僅1,500名經紀持牌,料市場上仍有4,000至5,000名無牌經紀,正利用法例漏洞騙取投資者積儲。他續稱,大聯盟已獲得金銀業貿易場支持立法,促請特區政府盡快立法規管倫敦金買賣。

12 則留言:

honson 提到...

明知係有問題....的監管機構都可以當睇唔到....
同的層壓式傳銷一樣....

Lisa 提到...

回honson,
我在2004年時救咗個客的老公, 佢入咗圈套都唔知, 去咗當金融經紀, 而不須考牌 ! 好彩佢老婆醒目, 問我是否有問題, 我叫佢老公快 D 離開間公司 ! 後來佢地可以成功取回五萬蚊中的四萬算拾返身彩 ! 佢老公當時還唔明點解報紙可以大搖大擺登廣告出來請人 ?
所以呢個問題已是舊問題啦, 警員拉完一班人又會有一班人出現 !

honson 提到...

Lisa
你話呢個係咩世界,
我地老老實實的工作,
所今天所得的,都是幾十年來辛苦工作得來,
眼見當下的利字當頭社會...總知搵快錢...乜野招數都有...當然有好多騙金公司的人..佢地就係知要越呃得多人,佢地先越多收入....
就我太太工作地方,就剛開左一間黃金買賣公司..
在這黃金買賣工作的人員,全部是二十多歲的男女青年, 她經常聽到這些人在電梯講.今天又殺左幾多張呀!...
真係無野講.香港有咁多又蠢又貪心的人.所以佢地先可以生存...._

Lisa 提到...

回honson,
太多人想揾快錢而不勞而獲, 最後俾人利用 !

匿名 提到...

回honson
算吧啦~呢個世界就係有人以為用呢d方法搵快錢.想有錢.但又吾肯腳踏實地做.
世界上有人賣樓賣廁紙發達.但從未聽過一般人靠呃可以致富.
到個班人南柯一夢醒時發範原來到最後一無所有.先會反醒依家做緊既事....

提到...

王SIR近排都係咁罵..........可惜, 當權者懶理, 定係有勾結?

匿名 提到...

Maybe they want people to associate buying physical gold with this london gold scam in order to reduce the pubilc's interest on gold.

匿名 提到...

想買金, 咪直接去金鋪/銀行買實金
就算你真係決定paper gold, 閣下的事, 我都唔阻你, 起碼你知自己做緊乜, 知道買左D乜....

但想問有幾多個參加左果D London Gold的人真係知道自己D錢俾人用左去做D乜嗎 ??

唔清楚, 唔了解就千祈唔好放錢落去 !!!

KK

Lisa 提到...

回KK,
就同祈福黨一樣, 係都有人上當 !

Unknown 提到...

大家做倫敦金/銀投資時要特別小心!設勿將閣下的該投資戶口密碼交給任何人呀!包括閣下的經紀呀.因為閣下要對閣下的投資負責任呀!而且投資前要問清楚呀!請勿心急呀!即使閣下的經紀催促做買賣決定下也先停下來,想清楚呀!小心做金融大鱷點心呀!

Unknown 提到...

有人在2010年中不幸幫襯天譽國際金業有限公司( Prestige ) 的經紀後出事啊.

電郵地址: admin@pibullion.com
QQ : 4006762425
網址: http://www.prestigegroup.com.hk/index.php

有人在那裡投資倫敦金,被那公司姓陳及姓林兩女經紀遊說交密碼使她們代為投資,但原來她們投資經驗好差,好容易就輸清光.所以做倫敦金買賣就不可以假手於人呀,要親力親為呀!
之後竟然被自稱那公司男職員電話警告不可以投訴啊呀!
希望那公司加強監管經紀啦.

Lisa 提到...

買金銀只會買實金實銀, 唔會買紙金紙銀啦 !