2009年2月23日 星期一

再說實金買賣

現代後生的, 已唔知黃金的價值, 只當黃金是商品, 而忘記黃金可以是錢的代替品 !

見到有人說, 如果股票, 債券都變廢紙(最悲觀的結果), 又會有誰會買你手上的金條 ?
其實, 如果紙幣大幅貶值, 黃金就可以保值, 因為你可以隨時賣出手上金粒/金條換糧食 !
例如, 現米一公斤賣10蚊, 在超級通脹下, 米一公斤賣100蚊, 手上紙幣購買力大降, 但手上實金可能已去到 10,000 美元/ounce, 就係可以換回港幣近十萬一兩金 !

我唔係想嚇人, 只是想帶出, 在亂世時, 手上持少量實金是可以救命的 !當然我都唔想世界金融會去到呢個地步, 最好金只是炒高獲利帶來資產增值, 而世界又可以回復和平安泰 !

實金去邊度買 ?

  1. 最少差價是各銀行的總行, 如中銀, 恒生, 永亨 。

  2. 金行金粒/金條有差價 300蚊, 周大福分行都可以買到金粒/金條, 周生生就只有地舖先有金條賣 。

  3. 飾金已太高, 所以已不建議再買入當投資, 因為600蚊或更高的差價, 要金價升好多才可以賺返 。

1 則留言:

ah man 提到...

唔敢入, 好驚坐"船" ~
賣左現有的金就算.
佢會唔會升到"白金"咁呢...