2009年2月23日 星期一

散戶又一窩蜂賣金

因為金價第二次試衝 1000, 而好多人後悔上一次無賣到手上金飾, 所以沒在低位沽貨的, 不想失機會, 一窩蜂走去溶金 !但賣金都要選有信譽的金行, 避免俾人搵笨 !

forum.baby-kingdom.com

我 今日賣左隻BB鐲仔,好似2.2X咁上下賣左$15XX呀............同埋呢我仔本身有隻黑滕中昌有小小金既鐲仔,我都拎埋去容呀,因為滑 曬"牙"..點知尋日去問一間細既,係得一個人睇鋪,佢話要燒左D黑滕膠之後先拎到D金出黎,點知又話收我拆工30蚊,咁好啦咪比囉..不過佢話如果賣比 佢就唔收我..好喇燒燒下佢話燒依家穿真係好DANGER呀..佢燒到條金本身我諗4CM左右,之後條金變左黑色,得番2CM係金色,個女人就話你睇變曬 黑喇都唔足金既..一手掉左條金係地話唔燒喇,,唔足金A好小金咋...唉又DANGER,,算喇收你20蚊算...
我心諗吓我買時隻鐲都要700蚊依家得番20蚊??但個時條金真係變左黑色,佢話變曬膠絛曬金喇(真金不怕紅爐火),但我又唔係等20蚊開飯我咪話你比番我,我唔賣
點知一出到門口我心心不忿抓番條野出黎睇,,我用TISSUE抹下D黑色...點知變番....妖...一定係個女人想呃我錢
我今日拎出去荃灣問人地收唔收,佢地卜口收,但燒一燒睇下係咪9999.....一燒完話OK無問題...你地估賣到幾錢 ?
$380.....P佢個K

2 則留言:

ah man 提到...

邊度買邊度賣 , 穩陣d

Lisa 提到...

有 d 金飾可能是親人送的, 間舖又可能已不存在 !