2011年4月8日 星期五

北上存款高息結構產品恐變迷債翻版

總之又是貪得個貧 !
依家去大陸銀行, 一定有人拉你去旁邊 D 櫃位又是問你是否要做某種定期, 而我同老公一定堅持唔做呢 D, 一定要去 counter 前排隊, 排幾耐都要排 ! 個 D 特種定期, 你可以唔曬排隊就可以幫到你, 當然有野啦 ! 所以做人一定要小心 !


蘋果日報全文

《偵查 NEWS直擊》【本報訊】中國半年內 4度加息,進一步拉闊中港兩地人民幣存款利率差距, 3個月定期存款相距逾兩厘。港人北上做定存賺取高息越來越普及,內地銀行覷準港人好「息」心態,今年開始積極推銷以高息存款包裝的結構性理財產品(由數種金融工具結合而成,回報與相關資產表現掛鈎)。專家提醒,貪一時高息的港人,小心隨時「中招」,因高息結構性產品,恐防是雷曼迷債翻版。

2 則留言:

嘉芙蓮 提到...

我都有看呢篇報導,如果大陸唔規管售賣衍生工具, 後果應該比任何地方嚴重. 中超初期無野架, 大家照袋利息,迷債爆煲因為次按, 中國就還未知背後是甚麼,不過最後可能變成史上最龐大ponzi 騙案, 諗起都驚....希望中央政府不要學美國縱容銀行家啦....

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
在大陸銀行衍生產品一早已同普通銀行業務分開櫃位, 所以你行過去是後果自負 !