2011年4月15日 星期五

金銀還是向上走


歐羅, 澳元, 油價跟住來 !

23 則留言:

Bosco 提到...

看來會好次2月中咁,越近Delivery First Notice越升。。。我估會見45.

boyba9 提到...

穿42元

匿名 提到...

目前銀的'表現'比黃金精彩得多.

nlpsonia

honson 提到...

買實銀的路預左要很漫長....近期銀價上得比較急速...反而有點點不安...

Lisa 提到...

我都說過, 全世界都知中國在大手買入金銀, 所以 D 價又點會跌呢, 因為一跌, 中國又買平貨 ! 依家是鬥搶貨時代 XD !

匿名 提到...

Lisa,係呀,我星期三去Kitco取回早前買的貨,職員話星期一個日(銀42.xx),D客人買貨好似'搶'咁,我當堂笑死.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,

笑鳥1盎司都賣完了 !

匿名 提到...

Indian Investors Switch to Silver from Gold
http://online.wsj.com/article/SB10001424052748703730104576260031392228322.html

nlpsonia

匿名 提到...

回Lisa,E+呢D搶貨年代,mug野都會好快比人買光,好彩我星期三去個時,仲可以買到kitco1oz小銀塊,多D款,無咁悶.

nlpsonia

honson 提到...

回 Lisa
"我都說過, 全世界都知中國在大手買入金銀, 所以 D 價又點會跌呢, 因為一跌, 中國又買平貨 ! 依家是鬥搶貨時代 XD !"

就係早前你都同我講過,
我先早早去買左的貨...但子彈有限....

kate 提到...

今早走去利昌買銀, 12點無乜人, 唔使等就買得, 個叔叔問左我2次做乜咁貴都買, 搞到我都有少少懷疑自己係咪高追買貴左, 但最後自己諗到上年都以為好高都買, 依家唔買唔知幾時有時間&去番呢個價買了

匿名 提到...

利昌今天有貨嗎?是4兩還是500克?

kate 提到...

我買的是500g和1兩圓粒, 唔知有無4兩, 半兩就一定無, 叔叔仲即刻畫左個x去佢個樣版照片上面, 唔知之後仲有無, 我好彩早去, 行遲一步我後面果個男人已經要左36條500g, 利昌叔叔話可能唔夠, 但係到我走之前利昌好似剛落貨, 未點齊數比個買家, 唔知最後夠唔夠比佢了

Bosco 提到...

我又記番起前排銀33,34時,系阿Joe個Blog有一堆人走去沽實銀,想系30樓下買番。

就算你看對頂位,你都唔應該系呢個時候放實貨,反而,應該系:
1)如果你想Hedge你既利潤,可以去買SLV或者GLD既Out-Of-Money Put
2)利用GSR(金銀價比)去用銀換金。
將收上既實貨放走變成紙幣(人民幣一鬼樣,隨時死得快過港紙同美元),系呢個時無疑於自殺既行為。

街坊 提到...

下個禮拜一,我去完跑馬地養和覆診之後,就趕去KITCO買個美國鷹揚銀幣(1安士),等自己趁住銀價仲係相對地低,而且仲會有排升之際入定貨。

sky925 提到...

話比大家知,近來真係多左好多人去買銀和金,小則買一兩萬,多則十幾弍十萬。(可能有d成百萬未定,因為要問利昌擺銀行戶口入數),下午已見有人用C9 買送車,買廿幾萬白銀,之後利昌都冇貨!?

要比錢先,訂貨下星期一,二取貨!

去利昌,請打電話先!

利昌嘅客仔 提到...

我今日中午問利昌d staff ,佢話成半朝只係回收左幾kg銀!

証明多人買,少人賣。

另外,兩大報紙,和幾本財經書,都沒有大遍幅講買白銀,近來只有CCTVB,嘅倉褲方,話白銀價貴係因為投机炒賣!?

Gordon 提到...

回Bosco,
係阿joe個blog內,係得我咁傻真係走去沽實銀。多謝你的意見先,我之前已經係萬分後悔之後將d錢係$1393轉晒實金啦,仲買左人生第一條五兩金條,揸佢係手後覺得充滿安全感,日本仔之後狂印銀紙都無咁驚喇。

匿名 提到...

一個台灣.金銀Blog

http://tw.myblog.yahoo.com/jw!ek8_sO6eFRP40o.CuFM-/article?mid=4967&prev=4974&next=4966&l=f&fid=15


http://tw.myblog.yahoo.com/jw!ek8_sO6eFRP40o.CuFM-/

各位自己睇

Bosco 提到...

Gordon,我唔系話你,你系會去獨立同邏輯思考既。我只系想講投資場上有好多人系【能察秋毫之末而不見輿薪】,之要搵對方向,好多時候都系多一事不如小一事。

匿名 提到...

銀 43.07..........................

CK 提到...

日日創新高!!

Lisa 提到...

我已到英國女兒家 !
金銀日日新高 !