2011年4月27日 星期三

澳元新高



金銀須抖下氣先 !

11 則留言:

honson 提到...

Lise,
呢編寫得幾有趣


http://seekingalpha.com/article/265381-short-sellers-now-screaming-about-a-buy-side-silver-conspiracy

Lisa 提到...

回honson,

好文章 :)

Kai 提到...

上年12月到今日, 金又無兩成升幅?

Lisa 提到...

回Kai,
上年12月金價約1408, 足足升左100美元, 就係約7% !
銀價就唔止啦 !

Bosco 提到...

澳元都只系一只Fiat,系Global Fiat System下,無一只Fiat可以系USD倒下既時候幸免。。。。
唔好比呢一個眼前既“價錢上升”而麻痺左。

金銀既Parabolic Rise好快會出現。

Lisa 提到...

回Bosco,
點都好, 我主張分散投資, 為防睇錯市可以唔曬全軍覆沒 !

satan_wong 提到...

Lisa姐..
呢排我都諗緊分散投資既野..
我既組合主要係貴金屬同股票..

你可唔可以分享下你既經驗同睇法?

Kai 提到...

Thanks ~Lisa姐, 恒生的statement gold由上年11月到今日應該有1成, 我以為實金會升得仲多 :)

匿名 提到...

同意Bosco, 金開始發力追上銀了.

閒人

Bosco 提到...

satan_wong.
純粹個人意見。唔系投資建議。

Diversification系比有錢人玩既,唔系比你我呢D窮人玩既。

投資系一個大家“相對”跑得快慢既遊戲,你所謂既分散投資,系減低風險既同時,你就系將可能既回報降低。最後你只系得到一個合理回報,相對其他人,你無好過,又無衰到。如果你系High Net Worth,無問題,呢個就系你想既,但你唔系,所以,對你有咩好處?

系做法上,我傾向於相信:
1)認清目標,就要勇往直前
2)如果想減低風險,其實可以用Hedge。而家最平既方法系買一D Out Of Money既GLD/SLV Put Options
簡單講,就系以成本好低既Paper Short去Hedge相對重磅好多既實物Long。

你自己看看,有邊一個有錢佬,系真系Diversify既?Buffet?Rogers?Paulson?Soros?其實基本系無。再講,投資既野,系唔熟唔做,一個人系無可能系個個Asset Class都玩到曉飛既,如果真系擔心,減磅,停一停羅。

我知Lisa一定唔同意我既講法,但我地系窮人,做法有時系激進D架啦 XD

Lisa 提到...

回satan_wong,
Bosco 說得岩, 不過一注投資風險好大, 你可以睇返我寫的[投資手冊]和[本人投資] !
後生仔唔可以太心急, 而我以前在你網誌寫過, 一定要諗辦法提高自己每月薪金收入才是上策, 八千蚊一個月是好低的, 而借錢投資不是辦法 :)