2011年4月17日 星期日

金(1486) 銀(43) 價又新高

11 則留言:

金甲超人 提到...

Lisa:

enjoy your UK family life ! : )

Charen 提到...

有時ja住d金都覺得幾灰ga, 眼白白睇住金價大落後, 銀價升值速度和幅度都大過金價2位

honson 提到...

回Charen.
其實你都可以買返多少銀....

街坊 提到...

依家銀價升到癲到冇朋友,出現重大調整係遲早o既事;加上今早睇報紙財經版o既評論話六月左右,銀價可能會出現大調整,現階段唔適宜再高追,所以聽日上晝覆完診之後,都決定唔去KITCO住,等出現大調整o個陣,先至入貨都唔遲!畢竟投資最基本原則,就係要響低位先買入o麻!

Charen 提到...

阿葉 & 街坊: 多謝你們的建議
我都係等一等先, 六月儲多d錢先入貨

Lisa 提到...

市場波動一定會有的啦, 不過幾時升, 幾時跌, 就好難估計 ! 我認為做好預算買左貨就可以唔曬理個市的啦 !

Lisa 提到...

回金甲超人,
謝謝 ! 外孫女真好玩 :)

匿名 提到...

Lisa,你話過E+中國買金銀已經通曬天,任何大調整都係製造機會比中國(我認為要加埋印度)買超平貨,所以調整的幅度要視乎'有心人'係咪想豪比中國.

nlpsonia

金甲超人 提到...

Lisa :
i follow your idea ! less than $ 50 is still lower price of silver !

嘉芙蓮 提到...

一於都係本住個個月買, 收埋籠底唔好理...有時好難話幾時最低,如果做足功課, 根本唔雖理短期波動,畢竟最難就是戰勝感性, 值到過份overvalue, 可能係五年, 十年, 廿年....唔知...

金甲超人 提到...

一於好似安德鲁、科斯托蘭尼咁:買了商品(股票、金銀)後,服下安眠藥沉睡去!直至藥效消失,醒後收成。