2011年4月6日 星期三

金 1453 銀 39 新高


想低位買貨的人要失望啦 !

18 則留言:

匿名 提到...

金銀的確係好強.我只想買金o者.1410這個支持位好強.E+唯有阿Q d:升左呀,好彩有貨XDD.
nlpsonia

小C9 提到...

nlpsonia,
好奇想知點解你唔想買銀? 我都考慮緊黎緊買金定買銀. 我都好似joe suggest 咁每月將一d saving 買d金銀當儲錢.

Imhung 提到...

台幣8100元收了五枚2011熊貓,平均一枚352人民幣.

Imhung 提到...

更正,不是2011,是2010的熊貓銀幣.

匿名 提到...

回小C9,那是因為我要學Joe咁樣去keep gold/silver ratio囉.Joe建議每月儲金銀是正確的:)
nlpsonia

小C9 提到...

nlpsonia,
謝謝你的回覆. 明白哂.

honson 提到...

請教一下,銀條和銀幣,應該買邊樣?
我都明白兩樣的溢價有好大分別.

匿名 提到...

利昌今早377, 問過回收價闊左。。。要減14蚊~

Simon

Lisa 提到...

回阿葉,
銀條, 如果是銀行買的, 可以賣返俾銀行, 如果是利昌買的, 只可以賣返俾利昌或將來的收銀公司 ! 銀幣可以賣俾銀幣商之外, 在外國認受性高 D, 因為我諗暫時在外國無人會收你的利昌銀條, 除非是識貨人, 所以就係睇你將來想 D 銀去邊度放 ! 我是買來送俾仔女的, 所以買銀幣, 而唔買銀條 !

Lisa 提到...

回 Simon,
好正常, 價愈高, 差價愈大, 所以想有著數, 要早 D 買 !

honson 提到...

回Lisa,
唔該晒..明白

匿名 提到...

Lisa,有事請教!
我決定唔到買99金定9999金條好。我知貴買貴賣,平買平賣;但我之前賣過一些金飾,因不是9999,被金鋪壓價(不是用99金價,而係扣重量)。如果我要到金鋪賣99金條時,係咪會無咁抵?

Lisa 提到...

金去呢度放啦 http://gogoldjoe.blogspot.com/2010/07/blog-post_06.html

匿名 提到...

係喎!Thanks Lisa!

匿名 提到...

請問中銀會唔會回收無套楓葉銀幣?

Lisa 提到...

一早講咗, 中銀只會用殘價回收無套靚楓葉銀幣, 所以要放都唔會去中銀放 ! 一係放多幾年, 一係去 ebay 賣可`能會高 D !

Tamama 提到...

請問殘價是指純銀價嗎 ?

Lisa 提到...

回Tamama,
想知正確價可以自行打去中銀問 :)