2013年11月27日 星期三

假冒2014熊貓銀幣


forums.silverstackers.com

本人都沒買就已有假貨啦, 可能會考慮唔買 !

6 則留言:

b9707237 提到...

請問怎樣分真假?

旁邊學 提到...

假得咁真...簡直系弄假成真...XD

Lisa 提到...

就係驚D人真假難分, 好多人唔在二手市場買啦, 而價格下跌 ! 好彩之前只買左幾枚姐, 夠仔女分來自己收藏 !
真熊貓銀幣無軟膠袋裝的, 而硬膠盒有3粒[定], 圖案清晰 !
要買去有誠信公司買, 少在二手市場買, 所以收藏還可以, 要來炒賣唔好有太大期望 !

Unknown 提到...

Lisa, 找從長城入貨的供應商就有信心多了。據我所知,從長城攞貨的,首批訂單已經在上個星期出左貨,那些店賣的是現貨。有店仍是預售,表示一係好遲先落訂單,又或者從另外渠道入貨

Lisa 提到...

中國唔打擊假金銀幣, 就會愈來愈多假幣, 傷害金銀幣的二手市場 !
中國金銀幣又高溢價, 又多假幣, 所以我好少買 !
要買一樣升唔到值的金銀幣, 不如買塊金銀條算數 !

Lisa 提到...

http://www.pgcoin.com/Contents.asp?Column_ID=13893&Content_ID=96180

1. 2014年熊貓1盎司銀幣 (單枚) 售港幣$300
2. 2014年熊貓1盎司銀幣 (30枚或以上) 售港幣$206

由即日起凡購買30枚熊貓銀幣或以上, 可享有免費送貨到全港任何港鐵站的服務!!!!!! (送貨時間限定為星期一至五 10:00-17:00)

如有任何疑問, 歡迎致電27350138或透過Whatsapp/Wechat 跟我們聯絡.

民生錢幣(香港)有限公司

都幾吸引, 不過成版要好好考慮下 !