2009年5月30日 星期六

人生是一個賭局

見到網上, 有人賣樓賣股, 手持現金, 預備在最壞時機在低位買返 !在另一邊, 因為低息, 所以有好多人出來買樓抗通賬 !
有人成手實金等金本位, 也有人不信會有美元崩盤和惡性通賬的來臨, 繼續成個身家持股票 !

美國蒸發龐大的財富, 亂印銀紙救經濟, 所以美元會貶值是推測 !美元一弱, 資金就會流向商品帶起一個大泡沬 !超級通賬來臨的機會也增加了 !

油價升會帶起日常用品和食物的升價, 所以我們手上的銀紙就在貶值 !到超級通賬的時候, 樓價好肯定也會升值, 不過借貸利息也一樣會跟住升, 升到爆時, 樓價就會下跌, 因為歷史話我地知, 點都會有人不會計數, 唔夠實力都走去買樓的 !

人生本是一個賭局, 來緊的事又點會有預知 ?
所以我的樓全不用供, 可以繼續持有賺現金流 !實金是我流動資金的十多個巴仙, 如果可以肯定金價會升到你唔信, 我又點會唔再加多一倍銀碼買實金呢 ? 就係因為唔肯定 !股票也是我流動資金的十多個巴仙, 又係唔敢肯定, 股市一路會升 !

所以量力而為是好肯定的一件事 !
世事幾公平, 邊個企錯邊, 邊個就會輸錢, 所以網上嘈架是好無謂的 !

9 則留言:

ah man 提到...

研究是通縮 定 通漲呢 ?!
好後悔中學無揀經濟科, 現在d人講乜都唔知.

報紙成日說收租4%回報唔錯..
其實真係好唔錯咩?! @@

Lisa 提到...

物價都沒通縮過:金象牌8公斤米由50蚊升去 109蚊, 後來落去 72蚊, 依家又返去 92蚊了 !
買樓只怕利息將來大升, 如可以一次過俾曬錢的又不怕呢 !
亞公亞婆的錢拿去買毒債, 渣都無, 不如買樓收租, 還有層樓凈 !
但就唔好買太舊的樓, 因為高維修費, 也唔好買豪宅, 分分鐘無佐樓價一大部份 !

ah man 提到...

以架吹 年底通縮喎 ~ @@

買樓一次過比晒, 會唔會被人查 報差稅架@@
聽人講, 買樓最好分期, 最多供3年後先贖番層樓.

我想買烏奚沙地鐵上面, 但35樓以上要$5000/尺, 無錢買 @@... 收租唔夠供.

Lisa 提到...

如果是正當賺返來的錢又怕乜俾人查呢 ?
除非你是炒樓賺錢又不報稅 !

Lisa 提到...

個d 樓雖然靚, 不過好貴呢 !

匿名 提到...

Lisa前輩, 你好! 初到貴境.

多謝你的分享, 不禁要留個言.

沒有人能預知未來, 可以做的只有分散風險及嚴守止蝕. 然而講容易, 要做的一刻難.

而我還是初哥女一名, 希望能知道當年前輩的投資經歷, 炒了多少時間才得心應手? 之後當上經紀是否因為喜歡上投資?

:)再次多謝你.

sigur 提到...

可惜而家d 人買樓重未知樓價升, 息一樣會升, 但願唔好咁多人借盡黎買樓, 否則唔知幾多人奶野.

Lisa 提到...

回MF, 寫佐新文章答你的問題 :)

Lisa 提到...

回 sigur, 無人可以幫到呢 d 人的, 因為實在太多想搵快錢的人 ! 如果地產經紀同佢講, 依家借錢好平啊, 樓價因為通賬會大升啊, 咁就唔知會有幾多無知之徒飛身落去 !