2009年8月7日 星期五

Twitter 和 Face book

今晚Twitter 和 Face book 一齊死佐無得玩 !

Twitter 類似新聞組, 可以一班朋友一齊傾計 ! 你可以選全開放式乜人都可以 add, 或關閉式, 只接受熟人 !

如果你想加本人, 就最好用我熟識的身份, 唔係可能唔接受你 !

http://twitter.com/lisatwitwriter

7 則留言:

Lisa 提到...

Twitter 又死佐 !
恒指跌 -496, RSI 和 MACD 回落中!

ah man 提到...

LISA 姐, 早, 您好!... 我開左 TWITTER 好耐....但未識用... 你會唔會開番個NEWSGROUP 呀 ?

Lisa 提到...

回 ah man,
暫時唔會啦, 因為十一月中又要去英國兩個月 :)
你 add 下人啦, 只有 follow 的人你才會見到 messages !

ah man 提到...

ADD 左lisa 姐了係今天11點幾 ~ ^^

Lisa 提到...

你用乜名 ?
唔係 Natalie 哇 ?
以為白撞 reject 佐 !
請再 request XD !

ah man 提到...

你拒絕我第一次add人, 太傷我心了xdddd

Lisa 提到...

accept 我 request, 唔係我的 message 你睇唔到 !