2009年8月10日 星期一

大市升 +511

趁升市, 沽曬投機倉, 留返已提出的實貨, 離場觀望 !
因為我近來玩得太貼市啦, 好易企錯邊 !

5 則留言:

ah man 提到...

Hi Lisa,您好!
又到報禾兌的時候, 殺埋身了.
幫我報禾兌的姐姐說, 一係交單, 一係人(員工).
諗左成個月, 都諗唔到交少d禾兌的方法.
去到呢個階段, 可以尋找什麼方法呢 ?

Lisa 提到...

如果要交好多稅, 可以轉自顧人士註冊成公司, 有好多免稅優惠 !

ah man 提到...

我已經係自顧人士了@@
諗緊開左一間公司, 公司地址寫家中...

Lisa 提到...

家中唔知可否減租金, 你要去稅局問清楚 ! 車, 旅行費, 電話, 電腦, 文具, 就係business 用的都可以減 !

ah man 提到...

上年我冇買電腦和電話, 少左D數. 上年仲搵得最多添.. 我真係冇乜財商, 現在狂睇書. 買書都可以當文具出數 XDDDD
今年買番個IPHONES 仲出埋冇限PLAN.
為10年做好準備 ~
如果BR 地址係家的地址, 燈油火"立"都可以扣.