2009年10月23日 星期五

股市又向頂位出發

銀行又多佐好多女人在炒股票, 就連醫院食堂內都聽到有人在講股市 !
散戶終是接火棒的一群, 大市在低位唔會有人買, 要到高位才會有人追 !

睇另一邊銀行櫃位就少人得可憐, 無乜人排隊, 可能是因為投資理財分佐出去 ! 也就係代表散戶已無乜流動資金去做定期或買賣外幣 !

就如樓市, 在樓價跌到谷底, 你話買樓人人說你傻, 小心負資產 ! 在樓市去到頂, 又有人出來叫喊買唔起樓, 要政府做 D 野啊 !

種種現象顯示, 投資又去到危險地域, 所以大家要小心 D 呀 !

4 則留言:

ANDY 提到...

Strongly agreed. I went to BOCHK today and see lot of people standing around the TV.

It is time to take urself out of the stock market.

Unknown 提到...

當全民皆股,就得小心為上...CC

Amy 提到...

投資要量力而為, 唔好見人買你又買, 同時唔好太貪心.

PS. 英國巳經凍, 小心身體.

Lisa 提到...

回Amy,
就係貪心害死唔少人 !
我會帶夠冬天衫過去 :)
已開始 pack 緊野, 出街買野先 !